קטגוריות
דיגיטל השראה חווית לקוח מודלים עסקיים עתיד רוצים שינוי?

רשימת החברות החדשניות ביותר בעולם, לפי Fast Company

אחת לשנה, משיק המגזין פרויקט תוכן סופר מושקע שמדרג את רמת החדשנות של מגוון חברות מרחבי העולם, על בסיס רשימת קריטריונים עסקיים.

חדשנות בשם הלקוחות לעולם תהיה מעניינת ורלוונטית. גם השנה, מיפוי מצטייני החדשנות כולל דוגמאות מקשת רחבה של חברות בינלאומיות, כשהשנה הושם דגש מיוחד על חברות בעלות אסטרטגיה ופעילות ירוקה, תהליכי ייצור ידידותיים יותר לסביבה, פתרונות דיור ותחבורה חשמליים שמגיעים ממקורות טבעיים, וגם חברות שממנפות דאטה כדי לסייע לאזרחים, לחברות ואפילו מדינות לצמצם את הפגיעה הסביבתית שלהן.

אני ממליץ לכולן.ם לקחת את הזמן כדי לחפור ולהתעמק בפרויקט המיוחד הזה, לדלג ברשימה בין החברות שנבחרו ובמיוחד לנסות ולדגום חברות משלל הענפים העסקיים. ובכל זאת, במקום ה-1 נבחרה חברת Stripe!, חברת פינטק שפועלת בתחום התשלומים הדיגיטליים.

הכתבה המלאה אודות הבחירה מפרטת בדיוק מדוע נבחרה, רק אציין שבמסגרת המודעות והפעילות הירוקה שלה, סטריים בחרה בפעולה ופחות בדיבורים, כשהשיקה באוקטובר 2020 את Stripe Climate, קרן מיוחדת שמאפשרת ללקוחות החברה להפריש לה אחוזים מוגדרים מרווחי המכירות הדיגיטליות שלהם, ובהמשך היא אף התאימה את תהליך ההצטרפות של לקוחות חדשים כדי שיוכלו לאשר הצטרפות ישירה לתכנית. נכון להיום עשרות אלפי עסקים חבררים בתכנית שכאמור כל מטרתה – לקיחת חלק פעיל בשמירה על הסביבה בכלל וספציפית בשמירה על האוזון.

לאתר הפרויקט ולרשימה המלאה של החברות החדשניות ביותר>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *