קטגוריות
AI DATA דיגיטל חווית לקוח צרכנות קמעונאות

וונדיס משיקה בוט AI למיכון ההזמנות ב- DriveThru

רשת המזון המהיר הודיעה שהיא עורכת מזה כ-6 חודשים ניסוי כלים נרחב שמטרתו למכן את תהליך לקיחת ההזמנות מלקוחות ה-Drive Thru. הטכנולוגיה פותחה על בסיס תשתית AI של גוגול, שמשתפת עם הרשת מאמצים כדי להוכיח את התייעלות התפעולית.

לטענת נציגי החברה, השפה הטבעית של הבווט כל כך מתקדמת עד שלקוחות לא יוכלו לזהות שלא מדובר בגורם אנושי, ובנוסף וונדיס וגוגל לימדו את הבוט קיצורי מילים וביטוים פופולריים שמותאמים למקובל בעת ביצוע הזמנות קוליות (ארוחות קומבו, ארוחת ילדים). חלק ממטרת הניסוי היא להוכיח שהבוט יכול להתגבר על 2 מכשולים מרכזיים שמאפיינים תהליכי הזמנה דרך הרכב:

הראשון הוא רעשי רקע שבוקעים מתוך הרכב (ילדים צועקים, מוסיקה וזה עוד לפני רעשי הרחוב), והשני: התמודדות מוצלחת עם התלבטיות, שינוי דעה והחזרות של מנות על ידי הלקוח עד לאישור ההזמנה הסופית. חשוב להדגיש שעבור וונדיס מדובר ביעד עסקי דרמטי, שכן כ-80% (!) מההזמנות מבוצעות דרך ה-DriveThru, כך שהוכחת הצלחה בשטח יכולה לייעל את התהליך כמו גם להגדיל משמעותית את היקף המכירות השנתי.

אבל, הנה שוס מעניין במיוחד: הבוט גם יודע להציע שדרוגים והגדלת ההזמנות. הוא יציע למשל להגדיל את השתיה ומנות הצ'יפס. אם המודל הזה יצליח, מעבר להצלחה של וונדיס סביר שנראה שלל מותגים אחרים שיאמצו טכנולוגיות וכלים דומים. לא רק בתעשיית המזון המהיר, אלא כל תעשיה שמוכרת טלפונית ו/או בנקודות מכירה פיזיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *