קטגוריות
Design Storytelling אסטרטגיה דיגיטל חווית לקוח עתיד צרכנות קמעונאות שיווק דיגיטלי

הרחוב שיש לו מגזין משלו

אני כל כך אוהב למצוא דוגמאות למותגים, ארגונים ואפילו מוצרים שעובדים בסטוריטלינג אסטרטגי במסגרת הפעילות העסקית, אבל למצוא רחוב, או יותר במדויק אזור/מתחם שיש לו מגזין משלו!? זה כבר ממש הפתיע.

אז בשבוע שעבר, בזמן שאני מסייר ברחוב קרנבי בלונדון, משכה את תשומת ליבי העמדה הזו, שמזמינה עוברים ושבים לאסוף להם עותק מהמגזין המודפס (שממתין בכל אחת מ-100 החנויות ו/או 60 המסעדות באזור), או לסרוק קוד ולקבל גישה לפורמט הדיגיטלי.

למה אהבתי את זה? קרנברי נחשב למוקד סופר פופולרי לכל מי שמבקר/בלונדון, כולל התושבים המקומיים. יש בו אוירה ייחודית של מידרחוב סגור ובטוח, שלל חנויות אופנה ופנאי וכמובן שפע של מסעדות, ברים בתי קפה ועוד. בלילה המתחם מקבל אופי אחר בזכות תאורה מיוחדת שמאירה את הרחובות, ובעידן האינסטגרם והטיקטוק, כל זה הופך לאטרקציית תוכן עוד יותר משמעותית.

לכן, לגלות שמנהלי המתחם משקיעים ביצירת ערוץ תוכן ייעודי, מודפס ודיגיטלי ודואגים לקדם אותו בנכסים של המתחם (בתי העסק עצמם), גרם לי לחשוב כמה זה חכם, כי למרות הפופולריות של האזור, עדיין מדובר באינטרס עסקי לסייע לעסקים המקומיים, להניע טראפיק למקומות הפחות מוכרים שבו (ויש המון כאלו!), לשמור על קשר עם המקומיים כמו גם התיירים, לעדכן במקומות החדשים שנפתחים, ולהעביר את המסר שמדובר במקום חי ונושם, משתנה ומתעדכן עם המון המון ערך להציע.

נכון, אפשר להגיד את זה כל כל קניון, מרכז קניות או בילויים, אבל משהו בעובדה שמדובר בזה הספציפי, גורם לו לבלוט קצת יותר, ובסופו של דבר, במבחן התוצאה, השאלה היא האם התוכן מעניין את קהל היעד? האם הוא תורם עסקית לעסקים שפועלים בו? האם כל זה נמדד או רק Nice To Have?

למגזין של רחוב Carnaby >

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *