המוצרים שלי

מה אני בעצם מציע וכיצד אני יכול לייצר ערך עבורכן.ם?


1. ייעוץ אסטרטגי במיקוד דיגיטלי, ואיתור הזדמנויות לחדשנות

יותר מידי ארגונים שפכו יותר מידי כסף על השקעות דיגיטליות מבלי לעצור לרגע ולהגדיר מה היא האסטרטגיה מלמעלה. האם שאלתם את עצמכם: למה אתם קמים בבוקר? מה המטרות של הארגון? מה רוצים להשיג? מה הערכים שלנו? כשהדיגיטל הוא רק האמצעי ולא המטרה עצמה, אני יכול לעזור לכם לשרטט את אותן המטרות ולהגדיר יחד אסטרטגיה ברורה ומשם לייצר תכנית עבודה מסודרת. למידע נוסף >

2. פיתוח מוצרים דיגיטליים: משלב הקונספט ועד ההשקה

בארגונים רבים לא ברור מי ה-Owner של המוצרים הדיגיטליים, מה שמייצר תהליך עבודה מורכב ארוך ויקר, ולרוב לא עוצרים לחשוב: מה קורה ברגע שהמוצר עלה לאויר? מה עכשיו? אני מאמין בעבודה מסודרת, מתוכננת ושקופה. משלב גיבוש הקונספט, כנגזרת של המטרה העסקית, דרך האפיון, העיצוב והפיתוח, ועד לבניית תכנית השקעה מסודרת. רוצים לשמוע עוד?

3.  בדיקת צ'ק אפ לנכסים הדיגיטליים שלכם?

4. אפיון ועיצוב ממשק משתמש (UI/UX)

השלב הראשון של כל מוצר דיגיטלי חדש הוא בתכנון ממשק המשתמש. כמו כל פיתוח אחר, הוא חייב לשרת את המטרות העסקיות. בדומה לתכנון אדריכלי של בית, הוא אמור לשרת את צורכי הדיירים: כמה חדרים? כמה קומות? כמה חלונות? שטחי אחסון? חניה? נקודות חשמל…? המון צרכים שצריכים להתגבש לכדי תוצר אחד ממוקד מטרות עסקיות אבל גמיש מספיק כדי לתמוך בצרכים משתנים.

5. בניית אסטרטגיית תוכן ויישום בערוצים הדיגיטליים

סטוריטלינג הפך לבאזז וורד אבל החשיבות שלו עדיין רלוונטית לכל מותג וארגון. היכולת לתקשר פנימית (לעובדים) וחיצונית (שותפים, משקיעים, גיוס עובדים חדשים, מתחרים) מה החברה עושה, מה הערכים שלה, מה מבדל אותנו ביחס למתחרים, ומדוע כדאי לבחור דווקא בנו, נותר צורך עסקי קריטי, בטח בעידן הדיגיטלי שבו כולנו עמוסים במסרים בשלל הערוצים. בניית אסטרטגיית תוכן היא חלק מהותי מיישום האסטרטגיה הכוללת, והיא דורשת חשיבה, תכנון, הקצעת משאבים ובעיקר: היכולת לספר סיפור שיגרום לפעולה.

6. חיבור לסטארטאפים ואיתור טכנולוגיות לפי צורכי הארגון

שפע חברות הסטארטאפ, בכל תחום שרק אפשר לדמיין מייצר מצד אחד מבחר עצום ועשיר של פתרונות והזדמנויות, ומצד שני מקשה את היכולת לאתר בדיוק את זו שתענה על הצרכים של הארגון שלכם. אז איך עושים סדר בבלאגן? איך מצמצמים בזבוז משאבים בתהליך החיפוש (בעיקר בפגישות היכרות רבות משתתפים)? המפתח הוא קודם כל להכיר היטב את הצרכים העסקיים. רק על בסיס היכרות שכזו אפשר לצאת ולאתר פתרונות טכנולוגיים מתאימים. וגם אחרי שאותרו החלופות, זמן יקר מושקע בפגישות, סינון הצעות ובחירה מדויקת של אלו שהכי מתאימות לצורכי ולאופי הארגון.

6. הרצאות העשרה בנושאי חדשנות

מניסיון אישי, אחת הדרכים הטובות ביותר לגרום להנהלה להבין נושא מסוים, ובעיקר את ההזדמנויות שמגמות וטכנולוגיות חדשות מביאות איתן היא לספק הצצה לתוך אם אתן.ם מחפשות/ים הרצאת העשרה, על יצירתיות עסקית בעידן המחובר, על מודלים חדשים ועל צרכנות שמגיבה לשינויים המהירים, דברו איתי. אני בטוח שנוכל להרכיב מפגש סופר מעניין שתואם את האג'נדות שלכן.ם.