ייעוץ אסטרטגי במיקוד דיגיטלי, ואיתור הזדמנויות לחדשנות

יותר מידי ארגונים שופכים יותר מידי כסף על השקעות דיגיטליות מבלי לעצור לרגע ולהגדיר מה היא האסטרטגיה מלמעלה. האם שאלתם את עצמכם פעם:

למה בעצם אתם קמים בבוקר? מה המטרה של הארגון בו אתם עובדים? מה אתם רוצים להשיג? מה הערכים שלנו? והכי חשוב: מה אתם מוכרים? האם הלקוחות שלכם מבינים את זה בצורה הנכונה?

כשהדיגיטל הוא רק האמצעי ולא מטרה בפני עצמה, אני יכול לעזור לכם לשרטט את אותן מטרות, להגדיר יחד אסטרטגיה ברורה ומשם לייצר תכנית עבודה דיגיטלית פרקטית ומכוונת תוצאות.


המוצרים שלי:

1) דו"ח IQ DIGITAL: להתחיל מבייסיק. אני אנתח את כל הפעילות והנוכחות שלכם בדיגיטל: מוצרים דיגיטליים, חווית לקוח מול שירות הלקוחות, מובייל, סושיאל ועוד. אבדוק איפה אתם

מה התוצר שתקבלו? דו"ח אוביקטיבי ומפורט על המצב האמיתי שלכם כלקוח פוטנציאלי/קיים. הדו"ח יספק לארגון שלכם תמונת ראי אמיתית, כולל פירוט Action Items והמלצות לשיפור. אתם תבחרו מה מהם לבצע, ותפסיקו לשאול את עצמכם בישיבות: "מה המתחרים שלנו עושים?"



2) דו"ח טרנדים ומגמות במיקוד הדיגיטלי: מה חדש בענף שלכם? (במיקוד הדיגיטלי), מה עושים בחו"ל? איזה טכנולוגיות חדשות מייצרות הזדמנויות עסקיות עבורכם? מה חדש ושונה באופן שבו לקוחות מתקשרים עם המוצרים שלכם? איזה השפעות (חיוביות ושליליות) מעצבות את הפעילות שלכם ולמה כדאי לשים לב?

מה התוצר שתקבלו? דו"ח מקיף שיסמן מגמות חדשות, שינויים ודפוסים חדשים שנוגעים ישירות בפעילות העסקית של הארגון שלכם. הדו"ח נועד לשים זרקור על אזורים שכדאי להכיר וגם לקבל החלטות כיצד לפעול על פיהם.




3) ליווי וייעוץ בבניית תכניות העבודה במיקוד הדיגיטלי: בין אם אתם רגע לפני השקת תכניות העבודה ובין אם אתם רוצים לתקף את התכנית הקיימת, אוכל להשתלב ולעבוד בצמוד עם הצדדים העסקיים במטרה למפות את מידת הרלוונטיות של הפרויקטים המתוכננים, לסייע בחידוד ובכיוון שלהם במטרה למצות את השקעת התקציבים וללוות ולייעץ באזורים שכדאי לשים בהם דגש בתכניות הבאות.

מה התוצר שתקבלו? תכנית עבודה במיקוד הדיגיטלי, שיוצאת קודם כל מהאסטרטגיה מלמעלה, ומפרטת את הפרויקטים עבור כל מטרה עסקית.





אשמח לדבר על המוצרים השונים, ולחשוב ולמקד יחד לפי צרכים ספציפיים של הארגון שלכם >