פיתוח מוצרים דיגיטליים

פיתוח מוצרים דיגיטליים היא "שריר" עסקי שכל עסק, ארגון או מותג חייבים לדעת לפתח ולחזק. בסופו של יום לא כל מותג יכול להיות אמזון, נטפליקס וגוגל, אבל הם כן חייבים לדעת לפתח מוצרים דיגיטליים ולשווק אותם נכון ללקוחות כדי לייצר ערך, התייעלות והצדקה עסקית.

מוצר דיגיטלי ולא פרויקט דיגיטלי

ההבחנה הזו מאוד חשובה ובהרבה ארגונים נוטים לפספס אותה: מוצר הוא משהו חי ונושם, שאמור להמשיך ולהתפתח עם הזמן. הוא דורש שינהלו, ימדדו, יעשירו ויוודאו שהוא מעודכן.

להבדיל, פרויקט הוא תהליך שמתחיל ומסתיים, ופה ארגונים טועים כשהם מתייחסים למוצר דיגיטלי כאל פוריקט. ומה שקורה הוא שאחרי שהמוצר הדיגיטלי עולה לאויר, מה אז? מי מודד אותו? מי ממשיך לאסוף דרישות עסקיות כדי להמשיך ולשפר אותו? מי עוקס אחרי המתחרים ומה הם עושים בתחום? המון שאלות שמצריכות ניהול מוצרי.

אז מה אני מציע?

בין אם אתם מנהלים את תהליכי הפיתוח של מוצרים דיגיטליים בתוך החברה ובין אם חיצונית, אני יכול להשתלב וללוות אתכם בכל נקודה בתהליך.

יש לי ניסיון עשיר של יותר מ-17 שנים ומאות מוצרים דיגיטליים בניהול פיתוח מוצרים דיגיטליים מקצה לקצה: זה אומר משלב איסוף והגדרת הדרישות העסקיות, ניתוח מתחרים בשוק, דרך ניהול ישיר של צוותי העיצוב (UI/UX), ניהול הדרישות הטכנולוגיות לפיתוח וכמובן ליווי שלב הפיתוח מול הגורמים הטכנולוגיים.

בנוסף, יש לי ניסיון עשיר בעבודה מול צוותי השיווק בגיבוש האסטרטגיה לשיווק המוצרים, בניית תכניות השקה תוך ניצול כל הערוצים, המדיה והכלים הרלוונטיים כדי לשווק את המוצר בצורה האפקטיבית ביותר אל קהל המטרה.

אשמח לדבר על המוצרים השונים, ולחשוב ולמקד יחד לפי צרכים ספציפיים של הארגון שלכם >