קטגוריות
אמזון דיגיטל השראה מודלים עסקיים צרכנות

כשקופסאות המשלוחים של אמזון הופכות לפרסומת

פולקסווגן ארה"ב חברה לאמזון והשיקו חווית נהיגה וירטואלית ב- AR, ש"מוזנקת" מקופסאות המשלוחים. במסגרת הקמפיין שנועד לקדם את דגם ה- Taos SUV של החברה, כמיליון קופסאות של אמזון ימותגו עם שפת המותג וקוד QR שסריקה מהנייד "תתניע"חווית נהיגה במציאות רבודהעל גבי מסלול ומפה וירטואליים.

הלקוחות יוכלו להוסיף מוסיקה לנסיעה ואף להקליט את החוויה כולה, מה שיזכה אותם בשלושה חודשים חינם במנוי שירות המוסיקה של אמזון. מטרת המהלך מבחינת פולקסווגן  הוא להגיע לקהל צעיר ומעודכן, כזה שהמובייל הוא המסך הראשון והמרכזי בחייו.

אם חושבים על המהלך, מדובר בדוגמה טובה לשילוב חכם של פיזי ודיגיטלי עם נגיעה ישירה בקהל היעד הרלוונטי. זרוע הפרסום של אמזון הופכת חזקה ומשמעותית בכל שנה, ונראה שהיא מתנסה במינוף לא רק של הדאטה העשירה שלה ויכולת הטרגוט המדויק של הקהל הרלוונטי, אבל גם שם המדיה בבעלותה, ובמקרה הזה – קופסאות המשלוחים!

ותודה לרוני קבסה, שחי ועובד בארה"ב כבר 20 שנים בתחום השיווק הקמעונאי בנקודות המכירה, ושיתף אותי בקייס המעניין הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *