רנטה נייבורג היתה המנכ״לית (האישה) הראשונה של טינדר, ואז היא פרשה כדי להשיק חברה משל עצמה: meeno.

נייבורג אומרת שדור ה-Z שונה מאוד בהרבה מובנים מהקונספציות שיש לגביו, בטח כשמדובר בהכרויות. להבדיל אפילו מבני דור המילניאלז, לטענתה דור ה-Z הרבה פחות ״זוגי״ באופן יחסי, וכשמדובר בלהכיר אנשים, המודלים הקיימים של אפליקציות שמאפשרות היכרויות ״קרות״ על בסיס התאמה מהירה הולכים ומאבדים מהאפקטיביות ומההתאמה לעולם כפי שהם תופסים אותו.
בני דור ה-Z הרבה יותר מעדיפים היכרויות אישיות מקדימות לפני שהיחסים הופכים רציניים יותר, הם מעדיפים היכרות אישית על פני סינון קר ושטחי באפליקציה, ובאופן כללי משקיעים יותר בחווית ההיכרות.
לכן, היא הקימה את meeno, אפליקציה שהיא פחות שדכן דיגיטלי אלא יותר עוזר חכם (מבוסס AI) שקודם כל לומד את המשתמש/ת, ההעדפות, הסגנון, הטעם, ואז יודע לתת המלצות ועצות לגבי מי יכולים להתאים, ולמה.
עוד נקודה מעניינת שהיא מציינת, וזה רלוונטי גם לתחומים אחרים שמעסיקים את הדור הזה, הוא המודעות הגבוהה לשמירה על הפרטיות, לצורך לדבר עם אנשים ולא להשאיר עקבות דיגיטליות בכל מקום בלי יכולת לשלוט עליהם.
דור ה-Z מחפש תמיכה, ליווי, אישי וברמה האנושית, גם אם זה בא מכלי AI (אפשר לקחת את זה לפיננסים, ללימודים, העצמה אישית ועוד).
שווה לקרוא ולצפות במסר ממנה, ובכלל אני מאוד מתחבר לגישות מקוריות ורעננות שמאתגרות תפיסות קיימות.