קטגוריות
Design Storytelling אסטרטגיה השראה חווית לקוח מודלים עסקיים מטאוורס עתיד קמעונאות

המטאוורס: למרות הביקורת, סבלנות כי רק התחלנו…

אני חושב שכשמותגים מדברים על המטאוורס אפילו כשם קוד, כי לא ברור לאן בדיוק זה יתפתח), התחושה הכללית היא של בוסריות ובעיקר הימצאות בשלב (חשוב לטעמי) של הרבה ניסוי וטעיה.

מצד אחד קיים שיח נרחב לגבי פוטנציאל והזדמנויות, ומצד שני רוב המותגים לא יודעים בתכלס איך לגשת לזה, איזה כלים פרקטיים עומדים בפניהם ובכלל; מה הצעד הראשון?

מצאתי את הסוכנות המדהימה הזו (Emperiavr) שפועלת מבריטניה, והיא מתמחה בדיוק בזה: מותגים (בעיקר גדולים ובינלאומיים כרגע) חוברים אליה כדי שהיא תסייע להם לספר את הסיפור שלהם בסביבות וירטואליות.

היא מתמקדת כרגע בעיקר לעולמות האופנה, קמעונאות ואמנות, אבל אין לי ספק שזו רק ההתחלה, ובעתיד הקרוב היא תרחיב את השירותים גם לורטיקלים נוספים.

נכון, אפשר לטעון שאופי הלקוחות הקיים שלה הוא מותגי על ומותגים עם כיסים עמוקים, אבל את אותם הדברים אמרו בעבר גם לגבי טכנולוגיות אחרות שבזמנו היו חדשות.

אנחנו רק בהתחלה! ואם הכיוון הזה יבשיל ויתפתח תקום תעשיה שלמה של סוכנויות מקצועיות וקריאיטיביות שיתמקדו בפיתוח עולמות, שירותים ומוצרים וירטואליים עבור שלל לקוחות, גדוליפ כקטנים.

וכדי לתת טעינה אחת ש-Emperivr הפיקה: שימו לב לחנות הוירטואלית הזו של לאקוסט! מדהים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *