מכירים את תחושת הרעב שמופיעה בדיוק בזמן הצפיה בסדרות האהובות עליכן.ם? אתם לא לבד. החיבור בין אוכל לבין צפיה מוכר וידוע (וכן, גם בעייתי משלל סיבות), אבל – הן עדיין לא מטפלות ברעב!
מי שכן מספק כעת מענה הוא חיבור בין שירות הסטרימינג רוקו (Roku) לבין דורדאש (Doordash), שירות המשלוחים האולטרה פופולרי בארה"ב. במסגרת השת"פ האסטרטגי, דורדאש תהפוך לשותף מרקטפלייס האוכל הבלעדי של רוקו, ובמסגרת זו לקוחות יוכלו להזמין מזון ישירות ממודעות אינטראקטיביות קליקביליות שיופיעו על המסך ובזמן צפייה בתכנים רלוונטיים.
הלקוחה והשותפה הראשונה מבין רשתות המזון המהיר היא וונדיס, שגם תעניק קופון הנחה של 5$ לתקופה מוגבלת למי שיזמין דרך השירות החדש. בנוסף, לקוחות רוקו יהנו מחשבון הזמנות חינמי בדורדאש למשך חצי שנה.

המחקר המקדים שביצעה רוקו העלה שכ-33% מהלקוחות שלה מזמינים מזון עד הבית לפחות פעם בשבוע, ושכ-36% מהם מעוניינים לקבל הצעות בלעדיות לרכישת מזון דרך פרסומות קליקבילות על מסך הטלוויזיה ו/או סריקת קוד QR או קבלת SMS מהמודעה ישירות לנייד.
זו לא הפעם הראשונה שרוקו מתנסה בפרסומות הקליביליות, ב-2022 היא השיקה שת"פ עם ענקית הקמעונאות וואלמרט, שיחד הציעו ללקוחות רוקו לבצע שלל רכישות של מוצרים ישירות מהמסך בעזרת שלט של הטלוויזיה (פרטי הלקוח וכ.האשראי כבר ידועים ומוזנים מראש כמובן).
האם המודל הזה יוכיח את עצמו? האם רוקו וגם המתחרות בשוק הסטרימינג יוכלו לייצר משיתופי פעולה אחרים מודל עסקי שיכול אפילו לצמצם עלויות ללקוחות (שלא לדבר על ביטול המסלול המוזל עם הפרסומות שהציגה נטפליקס?), ואולי רוקו צריכה להציע גם פרסומת למכון כושר כדי לאזן את עידוד האכילה?
למקור >