קטגוריות
דיגיטל השראה חווית לקוח מודלים עסקיים מטאוורס עתיד

צעצועי ילדות 3.0

בני דור ה-X וה-Y זוכרים היטב שלל משחקים שליוו אותנו בילדות, החל מבובות, מכוניות, גיבורי על ועוד. האם חשבתן.ם על העובדה שככל שהשנים חולפות, הילדים (ובטח דורות ההמשך) יחוו את עולם הצעצועים, ואולי פשוט יש לומר משחקים בצורה שונה לחלוטין? הרי כבר היום למי שיש ילדים ובטח בני נוער חווים את עולם הגיימינג דרך קונסולות המשחק הפופולריות, שמייצגות תעשיה שמבחינה מסחרית עקפה ממזמו את ענף הקולנוע?

לכן ממש לא התפלאתי כשקראתי שמאטל, אולי חברת המשחקים הוותיקה ובטח המוכרת מכולן, זו שהביאה לעולם את הברבי בין היתר, חוברת לחברת משחקים דיגיטליים מבוססי קריפו בשם Cryptoys, ויחד ייצרו משחקים דיגיטליים אינטראקטיביים, מתפתחחים וחכמים, כולם מבוססי NFT.



החברה למעשה מתמחה בפיתוח דמויות משחק דיגיטליות, אותן ניתן להתאים אישית לפי הטעם והסגנון האישי, אותן מדויות יכולות לשחק איתנו בשלל דרכים: הרפתאות שונות בעולמות המטאוורס, משחקים חינוכיים לגיל הרך, מוסיקה ועוד. כל מי שקונה משחק דיגיטלי יהיה מאקסקלוסיביות שכן אין צעצוע דיגיטלי אחד שיהיה דומה לאחר.

אז אפשר, כמו בדוגמאות אחרות, לבחון את האבולוציה הזו ביותר מדרך אחת: מצד אחד, האם הימים שבהם ביקרנו עם ההורים בחנויות הצעצועים או שקיבלנו צעצוע פיזי שנועד להפעיל אצלנו את הדמיון חולפים? ומצד שני ההזדמנויות שדמויות דיגיטליות חכמות מאפשרות הוא חסר גבולות (בעיקר בהיבט החינוכי). וכמו תמיד, האמת כנראה שנמצאת איפהשהו באמצע…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בכל שישי אני משתף במהלכים דיגיטליים חדשים ומעוררי השראה.

רוצה גם לקבל למייל?