קטגוריות
דיגיטל חווית לקוח מודלים עסקיים מטאוורס עתיד צרכנות קמעונאות

וואלמרט רצינית לגבי המטאוורס

ע"פ דיווח של CNBC, ענקית הקמעונאות הגישה בסוף דצמבר האחרון בקשות רשמיות לרישום זכויות סביב שמות מוצרים ושירותים דיגיטליים וווירטואליים. "וואלמרט ממשיכה להתנסות בבחינה של טכנולוגיות חדשות וההשפעה שלהן על עתיד האסטרטגיה הקמעונאית שלה" אמר נציג החברה. מה שמסביר בקשה לרישום שמות כגון: "Verse To Store" ו- "Verse To Clube" ועוד.

לפי ההערכות, וואלמארט עומדת לשווק מוצרים דיגיטלים במטאוורס, כולל בניית חוויות שיהיו נגישות ב- VR/AR כגון מוצרי אופנה, ספורט, עיצוב הבית ועוד. כמו כן, וואלמרט צפויה להציע סוג של מטבע דיגיטלי, והאפשרות לקנות ולמכור NFT'S.

  • 2 הסנטים שלי:*

1) וואלמרט נמצאת במקום שבו היא מבינה שהיא לא יכולה להישאר מאחור, ושהיא חייבת להיות חוקרת ומתנסה. יבמעמדה כקמעונאית הגדולה בארה"ב, עם פריסת סניפים ענקית שמגיעה לכל מקום בארה"ב, היא לא יכולה לנקוט את גישת ה-"לשבת על הגדר" ולאפשר להזדמנויות טכנולוגיות לחלוף לידה מבלי לבחון אותם.

2) חזון קמעונאי: וואלמרט, בדומה להרבה ארגונים, מותגים וגם גופים טכנולוגיים, לא באמת יודעים למה המטאוורס תתפתח. אף אחד לא ממש יודע. אבל, היא מייצרת תשתית למציאות שבה תהיה הרחבה של הנוכחות הקמעונאית שלה כיום. האם יום אחד נראה בדוחות הכספיים סעיף הכנסות ורווחים ממוצרים וירטואליים ודיגיטליים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *