קטגוריות
דיגיטל השראה עתיד צרכנות

כנס CES#22 בלאס ווגאס

בימים אלו מתקיים אחד מכנסי הטכנולוגיה הגדולים והוותיקים ביותר בעולם: כנס CES המסורתי בלאס ווגאס. מאז שהתחיל הוא נחשב לפסטיבל טכנולוגי ודיגיטלי, במה מרכזית עבור (כמעט) על חברות הטכנולוגיה, הרכב והצרכנות להכרזה על מוצרים חדשים וגם קונספטים עתידיים.

CES 2022

שתי הכרזות שתפסו את תשומת הלב שלי, אחת יותר מעניינת ברמת המוצר והשניה אסטרטגית יותר:

1) חברת Kohler: השיקה אמבט חכם. מכירות/מכירים את זה שאתם רוצים להכין לעצמכם אמבט מרגיע, אבל צריך לחכות שיהיו מים חמים, וגם אם יש צריך למלא את האמבט, לוודא שוב ושוב את הטמפרטורה וכמובן לעצור את זרימת המים בזמן?

Kohler

אז לא עוד! הפתרון שנקרא PerfetFill מאפשר לכם לתזמן מראש שאהמבטיה תתמלא, בטמפרטורה המועדפת עליכם, ובמפלס הרצוי. הוא יודע למנוע הצפה, ואפילו יודע לרוקן את המים כשסיימתם. ניתן לתת את הפקודה באמצעות הקול, דרך אפליקציה או דרך שלט ייעודי שמוצמד לקיר.

2) הכרזה נוספת ואסטרטגית יותר מגיעה משחק מאוד וותיק בשוק הצרכנות האלקטרונית – סוני (אגב, ידעתן.ם שהמוצר האלקטורני הראשון שלה היה סיר להכנת אורז?)

Sony Vision-s 02

סוני הודיעה רשמית שהיא רצינית מאוד לגבי כניסה לתחום ייצור הרכבים. היא אפילו הקימה יחידה חדשה שנקראת Sony Mobility, והציגה קונספט לרכב חשמלי תחת השם: Vision-S 02. אין ספק שמדובר במהלך מעניין, ומה שבטוח זה ששוק יצרני הרכבים עובר מהפיכה מבחינת שפע וסוג השחקנים שנכנסים למשחק, מעבר למותגים הקיימים, בעיקר כשמדובר ברכבים חשמליים. לגבי סוני, תגובות רבות של גולשים ניסו להבין אם הרכב יגיע עם ה- PS5

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *