קטגוריות
דיגיטל השראה צרכנות

רגעים ששינו את ההיסטוריה

ישנן נקודות ספציפיות בזמן, אירועים שבאותו הרגע נראים כנקודתיים ולא משמעותיים, אבל הם עתידים לעשות היסטוריה.

אתמול יצא לי ממש במקרה להיזכר בשניים כאלו.

הראשון: אירוע השקת הכספומט הראשון של הבנק הבריטי"ברקליס". תחשבו שעד אותו הרגע, כל פעולות המשיכה נעשו מול פקידים/ות בנק ובפעם הראשונה בהיסטוריה, אפשר היה לעשות את זה אחרת, בכל שעה של היום, ללא מגע יד אדם…

הנקודה השניה: עיצוב והמצאת הלוגו האגדי של נייקי. מדובר כנראה באחד הלוגואים המוכרים ביותר בעולם. קצת רקע: הלוגו עוצב ע"י מעצבת גרפית אמריקאית בשם קרוליין דוידסון ב-1971. לקח לה 17 שעות להגיע לתוצר המוגמר וקיבלה תמורת העיצוב 35$. 


בהמשך, הודות להפיכה של הלוגו לאייקון עיצובי, צרכני ועסקי, נייקי העניקו לדוידסון 500 מניות של החברה, ויש הטוענים שהיא מעולם לא מכרה אותן.

מהלכים ענקיים שמשנים את העולם מתחילים בצעד אחד קטן של החלטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *