קטגוריות
DATA Digital Healthcare Storytelling דיגיטל חווית לקוח מדיה חברתית מודלים עסקיים עבודה 3.0

דיטוקס דיגיטלי

אל מול המסלול המוכר של לרוץ קדימה בהילוך חמישי עם טכנולוגיות חדשות, ואולי דווקא בהשפעת המסלול הזה, שמתי לב אתמול לתופעה. שתי כתבות שפורסמו אתמול מסמנות טרנד הפוך: להוריד הילוך, או יותר נכון לקחת כמה צעדים אחורה מהקדמה ובעיקר השפעותיה הפחות חיוביות:

הכתבה הראשונה פורסמה בכלכליסט ומדברת על אנשים שרוכשים טלפון סלולרי פשוט מהדורות הראשונים, כזה שאפילו לא תומך באפליקציות. המכשיר הזה לא מחליף או מייתר את הסמארטפון, אלא נועד לשימושים ספציפיים כמו תקשורת "נקיה" עם חברים ומשפחה.

אין סמסים, אין פושים ובעיקר אין מיילים.

הכתבה השניה דיברה על אפליקציית סושיאל חדשה שאפילו שמה מעיד על מטרתה: ר.ט.ר.ו: מדובר באפליקצייה/רשת חברתית שפועלת לפי התוכן שהמשתמשים באמת רוצים לצרוך (= תוכן מהמעגלים החברתיים) ולא תוכן שאלגוריתם החליט שמתאים עבורנו. כן אפשר לעקוב אחרי מותגים אבל זו בחירה של המשתמש.

אבל, בואו לא ניתמם לרגע, לא מדובר על "להתנתק מהגריד", אבל כן לבחור במודע נקודות זמן ושימושים ספציפיים שבהן מתאים יותר לפשט דברים, בעיקר לטובת הרוגע, השקט והפשטות של היום יום במציאות שהיא בדיוק ההיפך מזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *