קטגוריות
AI DATA דיגיטל מודלים עסקיים עתיד צרכנות

מה אם האווטאר שלכם היה יכול לסייע לכם להשיג דייטים?

כרגע לפחות, אף אחת/אחד לא היה רוצה להודות שטכנולוגיית AI עזרה בהשגת הדייט. אבל, מסתבר שמגוון של אתרים ואפליקציות הכרויות (טינדר, באמבל ועוד) מציעות שירותי "עזרה" שכאלו, בתשלום כמובן.

חלק מהכלים המתקדמים הללו עוזרים לאנשים לחשוב על משפטי פתיחה מתוחכמים יותר, או לשפר את סגנון התגובה לצ'אט הראשוני, כלים אחרים מסייעים ב- (תקלטו את זה:) אופטימיזציה של הפרופיל כדי לשפר את סיכויי ההצלחה!, סוג של SEO לחיי האהבה אם תרצו.

בסופו של יום, מי שכן נעזר בכלים מהסוג הזה הודה שהטכנולוגיה בעיקר גרמה להם להיות (או לפחות להיתפס) כפתוחים ונגישים יותר, מעט קלילים יותר. הביקורת כלפי שימוש בכלים שכאלו במיוחד כשמדובר במציאת דייטים וחיבורים רומנטיים, הוא רובד חוסר האותניות שמוסוות תחת שכבה טכנולוגית מאוד מתוחכמת שיכולה לפספס ניואנסים סופר קריטיים בתקשורת בין שני אנשים, בטח בשלב הראשוני של הקשר. 

ועל זה אפשר גם להוסיף: מעניין יהיה לראות את התגובות של שני בני/בנות הזוג במפגש הפיזי הראשון, מבחינת מידת הדיוק התאמה לציפיות שנוצרו לפני. אגב, מה אם היו מישמים טכנולוגיות ותפיסות עסקיות דומות עבור מועמדים למשרה חדשה? אולי הטכנולוגיה יכולה לסייע בהיבט החיובי (אולי?) בהכנה לקראת מפגש עם המעסיק? או שגם במקרה הזה יכול להיווצר פער אל מול המציאות, כזו שתפגע בשני הצדדים? 

הרבה שאלות פילוסופיות ואפילו אתיות סביב הטכנולוגיה הזו…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בכל שישי אני משתף במהלכים דיגיטליים חדשים ומעוררי השראה.

רוצה גם לקבל למייל?