כולנו מכירים את הגישה שאומרת: פשטות בחווית הקניה, מינימום מאמץ מצד הלקוחות, ״פריקשיין לס״ ועוד…אבל! העידן בו אנו חיים עם טכנולוגיות מציאות רבודה (AR) מאתגרות את התפיסות האלו, ומציאות גישה שונה שמבוססת על עיצוב והנגשה של חוויות מעושרות ומוגברות.
רק כדי לסבר את האוזן, מחקר שבוצע בתחום מצא שהסבירות שלקוחות שהתנסו במדידה וירטואלית של מוצרי אופנה טרום הקניה יחזירו את המוצר קטנים בכמעט 30% ביחס ללקוחות שלא התנסו בטכנולוגיה.
ההשלכות של העובדה הזו הן פסיכיות ברמה העסקית (תחשבו על החיסכון בתפעול, שירות, לוגיסטיקה! וזה עוד לפני שהתייחסנו לחווית הלקוח עצמו), והכל הודות לטכנולוגיה שזמינה באפליקציות הממותגות כיום!
צירפתי כמה צילומי מסך שלי (!) מתנסה במדידה וירטואלית באפליקציה של גוצ׳י. אני חייב להודות שמדובר בחוויה ממש טובה ומעשירה, וללא ספק יכולה לסייע לי בתהליך המחקר הצרכני וכמובן הקניה בפועל.
קטגוריות