קטגוריות
Storytelling מדיה חברתית שיווק דיגיטלי

אנושי זה הכי, אחי!

כולנו נתקלנו בכלי ה-Captcha המציק של גוגל, זה שדורש מאיתנו להוכיח שאנחנו אנושיים על ידי בחירה וסימון של תמונות מתוך גלריה. העמותה הזו המירה את הקונספט למרחב הפיזי ודרך ההומור מעבירה מסר חשוב: יש דרכים טובות יותר להוכיח שאנחנו אנושיים. גאוני.

המבחן הכי שנוא ברשת עובר לעולם הפיזי

כולנו נתקלנו בשלב ההזוי והמעצבן המציג בפנינו פסיפס של תמונות באיכות ירודה, והדרישה לסמן את התמונות שבהן מופיע תמרור, רכב או אופנה. כמות הממים שרצה ברשת על התמונה הנוספת שספק אמורה להיכלל בבחירה שלנו היא ז'אנר בפני עצמו.


עמותת World הפכה את ה־CAPTCHA הידוע לשמצה לשלטי חוצות ענקיים בסינגפור, ברלין ובואנוס איירס — כן, אפילו אותם ריבועים שבקושי נוגעים באופניים נכנסו לתמונה. כל שלט כזה לועג לאבסורד שבניסיון להוכיח את האנושיות שלנו אונליין, ובמקביל מציג את World ID – אלטרנטיבה חכמה יותר להוכיח שאנחנו אנושיים, עם ערך הפרטיות במרכז.

הקמפיין לוקח נקודת כאב אוניברסלית (אותו קליק אינסופי על רמזורים וברזי כיבוי) והופך אותה לרעיון שובב, בולט ומעורר הפרעה שאי אפשר להתעלם ממנו. הוא נועז, חצוף, מקורי ויושב על נרטיב דיגיטלי מוכר ומעצבן.

המסקנה: לפעמים הדרך הטובה ביותר להציג לאנשים פתרון טוב יותר… היא פשוט להזכיר להם עד כמה הישן הוא מגוחך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אנחנו עושים שימוש בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלכם. בהמשך השימוש באתר אתם מסכימים ל מדיניות הפרטיות .

בכל שישי אני משתף במהלכים דיגיטליים חדשים ומעוררי השראה.

רוצה גם לקבל למייל?