קטגוריות
Storytelling השראה חווית לקוח מודלים עסקיים קמעונאות

טסלה השיקה ה-TESLA DINER הראשון בארה"ב

טסלה השיקה השבוע את הטסלה-דיינר הראשון שלה ב-L.A. מדובר במתחם חוויתי שלם שמאפשר להטעין את הרכב אבל האטרקציה האמיתית היא הדיינר שמציגע בילוי המשלב מנות אמריקאיות קלאסיות ומוצרים ייחודיים של המותג.

טסלה סופגת לא מעט אש בתקופה האחרונה, אך אם רוצים תזכורת ליצירתיות, הנועזות וכן – גם חיבת הקהל למותג האמריקאי, הנה היא הגיעה: טסלה השיקה בלוס אנג'לס את הדיינר הראשון שלה, מתחם שלם שמאפשר לבעלי טסלה להגיע ולהטעין את הרכב, אבל האטרקציה האמיתית היא הדיינר החדש שנמצא במקום.



הוויב הכללי הוא דיינר אמריקאי קלאסי, כמו זה שהיו פפולאריים בשנות ה-60, אבל באינטרפטציה מודרנית, טסלה סטייל. הסרטון הבא יציג לכם את כל מה שקורה שם בצורה הטובה ביותר, אבל רגע לפני חשוב לדעתי להתעכב על נושא חווית הלקוח עם חיבור עמוק של FUN שטסלה מציעה למבקרים.

אנשים לא מגיעים לדיינר כדי להטעין את הרכב, זה רק תירוץ…הבילוי האמיתי הוא הדיינר שכולל מארזים ממותגים של טסלה (מרמת הקופסא של ההמבורגר שנראית כמו סייבר טראק ועד הסכום שמעוצב בהתאם), אופטימוס (הרובוט דמויי אדם של טסלה) שמגיש פופוקרן במקום, חנות מוצרים בלעדיים, סרטים שאפשר לצפות בהם גם בהרכב ועוד. זהו מהלך אמריקאי קלאסי שבכנות, יכול להתאים לגמרי גם פה בישראל….

זוית נוספת על הדיינר: לא הכל מושלם עם ההשקה, אבל עדיין – מושך המון תשומת לב:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בכל שישי אני משתף במהלכים דיגיטליים חדשים ומעוררי השראה.

רוצה גם לקבל למייל?