קטגוריות
AI Design Storytelling שיווק דיגיטלי

כש״תגדיל קצת את הלוגו״ מקבל משמעות אחרת

קמפיין שילוט חוצות יצירתי וחכם של קאנבה, כזה שממנף את מאפייני הכלי למדיום הכי לא דיגיטלי שיש. גאוני!

אני כל כך אוהב לראות קמפיינים של מוצרים שהם 100% דיגיטליים דווקא במדיום הכי לא דיגיטלי שיש – כמו שלטי חוצות, והפעם מדובר ב-canva, כלי שאני אישית משתמש בו כל יום (כל היום). דוגמה מצוינת ליישום יצירתי של מאפייני המוצר במרחב הפיזי. מושלם! אתן לתמונות לדבר בעד עצמן…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אנחנו עושים שימוש בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלכם. בהמשך השימוש באתר אתם מסכימים ל מדיניות הפרטיות .

בכל שישי אני משתף במהלכים דיגיטליים חדשים ומעוררי השראה.

רוצה גם לקבל למייל?