קטגוריות
AI DATA אסטרטגיה דיגיטל מדיה חברתית מודלים עסקיים

מטא מדווחת על הכנסות שיא והתרחבות מבוססת בינה מלאכותית

מטא דיווחה על רבעון פיננסי יוצא דופן, עם עלייה של 21% בהכנסות לרמת שיא של 48 מיליארד דולר, ורווח נקי שזינק בכמעט ב-50%. אני זוכר שנים שהחברה היתה שוברת את השיא של עצמה הודות לצירוף משתמשים חדשים, עכשיו המשקל עבר להתייעלות.

ממשיכים בתובנות מהדו"חות הכספיים של ענקיות הטכנולוגיה, והפעם: META:

מטא דיווחה על רבעון פיננסי יוצא דופן, עם עלייה של 21% בהכנסות לרמת שיא של 48 מיליארד דולר, ורווח נקי שזינק בכמעט ב-50%. אני זוכר שנים שהחברה היתה שוברת את השיא של עצמה הודות לצירוף משתמשים חדשים, עכשיו המשקל עבר להתייעלות.

ההשקעה המאסיבית של Meta בבינה מלאכותית משתלמת: שיפורי ה-AI בפרסום כבר העלו את איכות המודעות ב-8%, ומספר המפרסמים המשתמשים בכלי היצירה שלה זינק מ-1 ל-4 מיליון תוך חצי שנה. עבור Meta, הבינה המלאכותית היא לא רק באזז – היא מחזקת את כוח התמחור שלה.

אפליקציית ת'רדס צוברת תאוצה, עם 320 מיליון משתמשים פעילים בחודש וצמיחה של מיליון משתמשים ביום – מה שמציב אותה במסלול לעקוף את X עד סוף השנה!

במקביל, משקפי Ray-Ban בשיתוף מטא נמכרו ביותר ממיליון יחידות והפכו למוצר הנמכר ביותר ב-60% מחנויות Ray-Ban ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה!

מה כל זה אומר?

אם ענקיות הטכנולוגיה האמריקאיות הן מותגי היוקרה של הבינה המלאכותית, DeepSeek היא הגרסה שדומה לחיקוי מהמזרח. השבוע האחרון הוכיח שהון לבדו אינו חומה בלתי חדירה – ושהמנצחים ייקבעו על פי יעילות של עלויות, גישה למשתמשים וכמו תמיד: כישרון. העדכון האחרון של Meta מאשרר את החזון האסטרטגי שלה בתחום הבינה המלאכותית.

ההוכחה: מטא שולטת בתשתית – מחוץ לסין, 90% ממשתמשי האינטרנט נמצאים באחת מהאפליקציות שלה. זה מזין מעגל צמיחה עוצמתי:נתוני משתמשים משפרים את הבינה המלאכותית → בינה מלאכותית טובה יותר מתאימה תוכן ומודעות באופן אישי → יותר משתמשים מעורבים → הכנסות הפרסום צומחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *