קטגוריות
NETFLIX Storytelling מדיה חברתית שיווק דיגיטלי

דואלינגו ונטפליקס ילמדו אתכם קוריאנית

מהלך גאוני משותף של נטפליקס ודואלינגו (אפליקציה אולטרה פופולרית ללימוד שפות): רגע לפני העליה לאויר של העונה ה-2 של "משחקי הדיונון", סדרה קוריאנית ששיגעה את העולם, שתי החברות כאמור משתפות פעולה ויציעו למשתמשים ללמוד כ-40 מילים וביטויים בקוריאנית מתוך הסדרה, ועוד פעולות חוצות ערוצים ומסכים.

רגע לפני שעולה העונה החדשה של "משחקי הדיונון", סדרה קוריאנית שנחשבת לאחת מההצלחות הגדולות של נטפליקס, החברה הודיעה על שיתוף פעולה מעניין במיוחד עם אפליקציית לימוד השפות "דואלינגו".

החברות מציעות לצופים ללמוד כ-40 מילים וביטויים המזוהים עם הסדרה בקוריאנית. סמנכ"ל השיווק של דואלינגו ציין שבזמן שידור העונה הראשונה בשנת 2021, נרשמה עליה של כ-40% בביקוש ללימוד קוריאנית, בין היתר "הודות" לכ-330 מיליון הצופים בסדרה מרחבי העולם.

בנוסף, נטפליקס ודואלינגו משיקות פילטר משחקי חדש בטיקטוק, שיאפשר למשתמשים להתאמן על הקוריאנית שלהם בעזרת אתגרים מבוססי פקודות קוליות, כשמטרה היא לאפשר לדמות הינשוף הירוק (הלוגו של דואלינגו), לשרוד את משימות המשחק (מהסדרה) בזכות ביטוי מדויק של המילים בקוריאנית.

אבל זה לא נגמר שם! נטפליקס מתכננת תחרויות גם בעולם האמיתי, ומזמינה אנשים להירשם לתחרות אתגרים ב-3 ערים גדולות ברחבי העולם, כשהזוכים יוכלו להצטרף לפרימיירה של הסדרה בהשתתפות שחקנים מהסדרה: https://squidgameexperience.com/new-york/


המהלך המשולב הזה היא דוגמה מעולה למותגים שחוברים יחד כדי לייצר חוויה יוצאת דופן חוצה פלטפורמות וערוצים, שממנפת בחכמה את הערך המוסף הייחודי של כל מותג כך שביחד נוצר אפקט רחב ועשיר יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *