קטגוריות
Uncategorized

הפודקאסט החדש שלי באויר!

השבוע השקתי את הפודקאסט שלי, שנקרא Change. אני חוקר וכותב כבר 20 שנה על ההשפעות של טכנולוגיות דיגיטליות על החיים שלנו ועל האופן שבו אנחנו כצרכנים משתנים אל מול מוצרים והצעות ערך חדשות. שינוי הוא חלק מהותי מהחיים שלנו (גם למי שלא רוצה להודות בכך), והשאלה החשובה ביותר אל מול השינוי היא: כיצד אנחנו מגיבים אליו, כאנשים פרטיים ובטח כמותגים וארגונים.

כך נולד הפודקאסט שלי, מתוך שינוי אישי (היציאה לעצמאות). בכל פרק – אורח/ת שעוסקים בשינוי ממגוון דיסציפלינות עסקיות. כל פרק ינסה לבחון את ההשפעות וההזדמנויות שהשינוי מייצר, ובתקווה שתקבלו כמוני – המון השראה.

השבוע השקתי בהתרגשות אדירה את הפודקאסט שלי: CHANGE!

חשבתי הרבה על קונספט שיתאים לנושאים שמעניינים ומעסיקים אותי, והגעתי למסקנה שהמכנה המשותף הוא: שינוי.

אני חוקר וכותב כבר 20 שנה על ההשפעות של טכנולוגיות דיגיטליות על החיים שלנו ועל האופן שבו אנחנו כצרכנים משתנים אל מול מוצרים והצעות ערך חדשות. שינוי הוא חלק מהותי מהחיים שלנו (גם למי שלא רוצה להודות בכך), והשאלה החשובה ביותר אל מול השינוי היא: כיצד אנחנו מגיבים אליו, כאנשים פרטיים ובטח כמותגים וארגונים.

כך נולד הפודקאסט שלי, מתוך שינוי אישי (היציאה לעצמאות). בכל פרק – אורח/ת שעוסקים בשינוי ממגוון דיסציפלינות עסקיות. כל פרק ינסה לבחון את ההשפעות וההזדמנויות שהשינוי מייצר, ובתקווה שתקבלו כמוני – המון השראה.

3 הפרקים הראשונים כבר מחכים לכן.ם עם שלושה אורחות/ים מדהימים:

הפרק הראשון עם דוד לקסר, מומחה אסטרטגיה מיתוגית ואיש חכם שכדאי מאוד להאזין לו (להאזנה) התמקד בכיצד מותגים מתנהלים בשוק התחרותי של היום, על ערך אמיתי בעיני הלקוחות בזמן שיש כל כך הרבה באזז מלא אויר מכל כיוון….

בפרק השני אירחתי את האחת ויחידה מיכל המאירי, שסיפרה על השינוי האישי והמקצועי שלה ועל החשיבות של פונקציית ה-Chief of change בארגונים ומדוע לדעתה סמנכ״ליות/ים כיום מתמודדים עם אתגרים מורכבים מבעבר (להאזנה)

ובפרק השלישי אירחתי את נתלי יצחקוב, המייסדת של סוכנות חיזוי הטרנדים THE VISIONARY, ודיברנו על ההגדרה של טרנד, ההשפעה הדיגיטלית, מה מותגים יכולים להפיק ממחקר טרנדים ועוד (להאזנה).

זו רק ההתחלה, מוזמנים להאזין ולעקוב! 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *