Crumbl היא חברה לעוגיות גורמה שצומחת במהירות ומציעה עוגיות גורמה טריות בתפריט מתחלף מדי שבוע. מאז שהוקמה ביוטה בשנת 2017, Crumbl התרחבה ליותר מ-500 סניפים ביותר מ-40 מדינות, עם קהל מעריצים ויראלי, בעיקר בקרב דור המילניום ודור ה-Z.
באמצעות הפלטפורמה של Hive3 המופעלת בידי AI וקהילה של יותר מ-1500 יוצרים, Crumbl יזמה אתגר שמטרתו להמציא מחדש את פרסומות העוגיות שלהם באמצעות קמפיין מדיה חברתית חדשני ומרענן. הבריף אתגר את הקהילה להציע רעיונות לפרסומות עוגיות שמותאמות למדיה החברתית בצורה מיטבית. המטרות כללו שמירה על האופי הכיפי והמפנק של המותג, תוך הדגשת השימוש במרכיבים איכותיים ככל ש-Crumbl ממשיכים להתרחב ברחבי ארצות הברית.
האתגר של Crumbl
תוך חמישה ימים בלבד, למעלה מ-250 רעיונות קמפיין ייחודיים נוצרו על ידי קהילת Hive3, כאשר שלושת הרעיונות המובילים זכו בפרסים. הכמות הרבה והמגוון של הרעיונות הוכיחו את הכוח של שיתוף פעולה המבוסס על AI.
תהליך השיפוט של ההגשות על ידי צוות ההנהלה של Crumbl הניב גם תובנות מעניינות לגבי שילוב הבינה המלאכותית בתהליך היצירתי של עסקים. הנה כמה תצפיות (וזה לדעתי הערך המשמעותי ביותר עבור הנהלת החברה בעצם היציאה למהלך הזה!):
תובנות מרכזיות:
שימוש בבינה מלאכותית גנרטיבית מאפשר למותגים גישה לפרספקטיבות חדשות בתחום המיתוג, תוך ניצול מגוון רחב של כישרונות. התוצאה היא זרם גדול של רעיונות חדשניים.
תהליך ההערכה של ההגשות מהווה הזדמנות למותגים לבחון אילו אלמנטים יצירתיים הם באמת חיוניים, ואילו מיותרים, כשמדובר בהעברת המסר המרכזי ובזהות הוויזואלית.
שפע האפשרויות היצירתיות מאפשר למותגים לשקול כיוונים ויזואליים חדשים, שייתכן שמעולם לא נחקרו קודם לכן, אך נראים מסקרנים דרך העדשה של בינה מלאכותית ושל קהילת יוצרים.
למרות שההגשות אינן בהכרח תוצרים סופיים לפרסום, המותגים יכולים להשתמש ברעיונות הזוכים כהשראה לבניית קמפיינים יצירתיים המותאמים לאסטרטגיות ממוקדות ומדויקות יותר.
המותגים יכולים לבדוק במהירות את גבולות הזהות הוויזואלית והעמדה היצירתית שלהם באמצעות שיתוף פעולה עם בינה מלאכותית. זה מספק מידע לחדשנות עתידית שנשארת נאמנה למותג ולזהות שלו.
לסיכום, שיתוף פעולה בין יוצרים אנושיים לבין AI מייצר קרקע פורייה עבור מותגים לחקור את הפוטנציאל הוויזואלי שלהם, תוך הבנה טובה יותר של גבולות היצירתיות שתומכים באופן הטוב ביותר בצרכים האסטרטגיים שלהם. התובנות שנאספות עוזרות לפתח את המותגים בדרך אותנטית ומתאימה לצרכיהם.