קטגוריות
Storytelling אסטרטגיה פינטק צרכנות

אפליקציית ההיכרויות הזו מיועדת רק לבעלי דירוג אשראי גבוה

לאפליקציית ההיכרויות ״Score״ אפשר להצטרף רק למי שיש דירוג אשראי של 675 נקודות לפחות. המסר השיווקי הוא: בואו להכיר אנשים עם דירוג אשראי גבוה.

הוולנטיינז השנה העלה את סף היצירתיות אצל מותגים שונים, היום אני רוצה לספר על אפליקציית היכרויות חדשה עם השם בעל המשמעות הכפולה ״Score״, שמה שמיוחד בה: אפשר להצטרף אליה רק מי שיש דירוג אשראי של 675 נקודות לפחות (הממוצע בארה״ב הוא 716). המסר השיווקי הוא: בואו להכיר אנשים עם דירוג אשראי גבוה.

מה הקטע?

מי שעומד מאחורי האפליקציה היא חברה פיננסית בשם Neon Money Club, סוג של סטארטאפ ששם לעצמו למטרה לשפר לאנשים את המודעות והיכולת להתנהלות כלכלית חכמה. מדובר בחברה שמפוקחת על ידי ה- SEC (רגולטור פיננסי אמריקאי שלא הייתם רוצים להסתבך איתו), ועומדת בסטנדרטים אבטחתיים ברמה של בנק.

לפני כשנה החברה השיקה כרטיס אשראי בשיתוף אמריקן אקספרס, שממיר את הנקודות שצוברים בגין הוצאות, לטובת תיק השקעות בניירות ערך, כחלק מהרצון להפוך בזבוזים להשקעה חוזרת בבריאות הפיננסית של הלקוחות.

הרעיון לאפליקציה עלה במסגרת מסיבה שהחברה השיקה, ולמעשה מדובר באפליקציית POPUP, שתהיה זמינה ל-90 יום בלבד, בהתחברות נעשית בדיקת רקע של דירוג האשראי (שלא מוצג למשתמש ולאף אחד אחר), וכן יאפשר לבחור אנשים בשיטה שדומה לטינדר, כשמי שמוצג/ת הם בדירוג דומה לכם.

מנכ״ל החברה, לוק ביילי, טוען שהחברה מבינה שמדובר במהלך שירים כמה גבות אצל אנשים, ושלא בטוח שכולם יבינו ויתחברו לערכים שמאחורי האפליקציה, אבל זה נדרש כדי לעורר שיחה על פיננסים, אתגר לא פשוט בכל קנה מידה.

למידע על האפליקציה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *