קטגוריות
Digital Healthcare חווית לקוח מודלים עסקיים

אוטומציה של המניקור

החברה הזו החליטה לנגוס בתעשייה הרווחית של עיצוב וטיפוח הציפורניים, ופיתחו מכשיר שעושה ציפורניים אוטומטית ועם יכולת פרסונזליזציה.

20 מיליון אמריקאיות פוקדות את 53,000 סלוני היופי (הרשמיים) לפחות פעם בחודש כדי לעשות טיפול ציפורניים (מניקור/פדיקור). מדובר בתעשיה שמגלגלת מיליארדים בשנה. את החברה הזו (10beauty) הקימו שני יזמים עם רקורד מרשים ביזמות החליטו לנגוס בתעשיה הרווחית הזו, ופיתחו מכשיר שעושה ציפורניים אוטומטית ועם יכולת פרסונליזציה.

חשוב לציין, הם לא מתיימרים להחליף או להתחרות עם סלוני היופי, אבל כן לנגוס בזנב הארוך של סוגי הטיפולים המוזלים יותר, ובמקביל גם להנגיש את השירות באזורים או במקומות שבהם שירות שכזה לא קיים. לא רק באזורים גיאוגרפיים, אבל תחשבו על מלונות, קניונים, חנויות, אזורי המתנה, שדות תעופה ועוד.

הלקוחות יכולות להגדיר ולהתאים את הצבעים והשירות דרך אפליקציה, ולשבת כ-20 דקות ולשלם מחיר מוזל יחסית, בין 25$-35$.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *