קטגוריות
חווית לקוח צרכנות קמעונאות

ההולוגרמה שמסייעת במתן שירות ומכירה

כנס הטכנולוגיה הגדול בעולם, CES 2024 כבר סגר את שעריו (אני חייב להגשים חלום ישן ולבקר שם מתישהו, ולשתף בלייב מהאירוע!), וכפי שציינתי בפוסטים קודמים, ה-מיקוד השנה היה, איך לא: AI.

כנס הטכנולוגיה הגדול בעולם, CES 2024 כבר סגר את שעריו (אני חייב להגשים חלום ישן ולבקר שם מתישהו, ולשתף בלייב מהאירוע!), וכפי שציינתי בפוסטים קודמים, ה-מיקוד השנה היה, איך לא: AI.

אחד המוצרים בתחום שהוצגו בכנס היה: מכשיר ההולוגרמה של חברת holoconnects. מדובר במכשיר בגודל של מקרר, שכולל צג מגע ענקי בכל החלק הקדמי שלו, ולפי החברה כל שנותר הוא לחבר אותו לחשמל ולרשת האינטרנט, כדי לספק חוויה דיגיטלית אך אנושית במגוון סוגים של ענפים ותחומי פעילות.

המוצר מאפשר למקם את המוצר באזור פיזי: חנויות, קניונים, עמדות קבלה במלונות, כנסים, שטחי מסחר, סוכנויות מכירה ועוד, ואז להנגיש ללקוחות שירות אנושי, באמצעות תצוגת הולוגרמה 3D בזמן אמת.

חשוב להדגיש, לא מדובר בדמות וירטואלית או סוג של בוט חכם עם דמות דיגיטלית, אלא באמת נמצא/ת בצד השני בן אדם שמתקשר בלייב עם הלקוח שניצב מולו, כשהתחושה היא כמו שיחת זום (אבל איכותית), כשרואים את הגוף כולו כאמור בתלת מימד.

למה שלא להציג אדם אמיתי באותה נקודת שירות/מכירה?

הרעיון הוא לא לשמש כגימיק שיווקי, אלא לספק שירות ומידע אישי-אנושי בחוויה שמדמה מאוד שיחה פנים אל פנים, כשמציג/ת השירות/מכירה לא יכולים להימצא באותו הרגע באותו המיקום הפיזי. תדמיינו חברת השכרת רכב שיכולה להציג את המכשירים בשלל שדות תעופה ברחבי העולם, ועדיין לספק שירות ממקום אחד מרכזי, בשירות אישי וישיר מבלי שאותם נציגים יצטרכו להיות בשטח בזמן אמת.

החברה מספקת מספר דוגמאות ו-Use Cases, כולל מותג הרכב BMW שהשתמש בטכנלוגיה לא כדי "לשדר" שירות אנושי, אלא את הדגמים עצמם, ובכך רתמו את הטכנולוגיה בצורה שונה לחלוטין כדי להציג את הרכבים במקומות שהרכב לא היה בהם פיזית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בכל שישי אני משתף במהלכים דיגיטליים חדשים ומעוררי השראה.

רוצה גם לקבל למייל?