קטגוריות
Uncategorized

אבולוציה מוצרית, היא האבולוציה גם שלנו

כל כך הרבה מוצרים ושירותים בחיים שלנו מתפתחים ומשתנים ואנחנו אפילו לא מרגישים בשינוי. כשלרגע עוצרים ונזכרים במה שהיה, אז נופל האסימון לגבי עומק השינוי, ומדהים לראות איך מה שפעם נחשב כקדמה, יתרון עסקי ואפילו כגורם מבדל, מפנה את המקום לדברים חדשים שגם הם נראים לנו טבעיים לחלוטין רגע אחרי שהושקו.

אבולוציה מוצרית צריכה לקרות כל הזמן. לא כל תוספת או שדרוג ישרדו, אבל חשוב לזכור שזה לא פרויקט, אלא מוצר חי ונושם. בדיוק כפי שהמשתמשים שלו, הלקוחות והשותפים משתנים תוך כדי תנועה (הם עצמם, שינוי טכנולוגי, מפת התחרות ומה לא), כך גם הצעת הערך של המוצרים חייבת לדעת להתעדכן ולעצב עצמה סביב צרכים אבל גם יכולות (בעיקר טכנולוגיות ותרבותיות) רלוונטיות.

עם תחילת 2024, השקת תכניות העבודה ופירוק המשימות שיגדירו את העשיה של הארגונים שלכן.ם בחודשים הקרובים ויותר, תשאלו את עצמכן.ם את השאלות הבאות: 

האם המוצר עדיין רלוונטי? האם הוא עדיין מספק את הערך הנכון? העדכני? האם ישנה הזדמנות לשנות? לעבות? להרחיב את הצעת הערך? ובעיקר: מה אנחנו כמותגים וארגונים יכולים וצריכים לעשות כדי להציע את חווית הלקוח הטובה ביותר שניתן. 

חומר למחשבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בכל שישי אני משתף במהלכים דיגיטליים חדשים ומעוררי השראה.

רוצה גם לקבל למייל?