אני כל כך אוהב למצוא מותגים וחברות שמתאימים למציאות ולסטנדרטים של העידן הנוכחי.
בסופ"ש גיליתי את Hims & Hers, חברת בריאות ו-Well being דיגיטלית שכשמה כן היא: מציעה עולם שלם של שירותים ומוצרים בתחום הבריאות בפניה לנשים ולגברים. כשאני אמר עולם שלם של שירותים אני בעיקר מתכוון לשיווק של מוצרי בריאות (תרופות, תוספי מזון, ויטמינים, סבונים ועוד) אבל גם לעולם תוכן עשיר ודיגיטלי, עדכני.
החברה מפעילה למעשה 2 עולמות נפרדים בכוונה שחיים ופועלים אחד במקביל לשני: עולם שלם שפונה לנשים והמקביל שפונה לגברים. 2 אתרים וערוצי סושיאל עשירים בתוכן מלא הומור וכנות, שנותנים מענה לצרכים שמאפיינים ומעסיקים נשים וגברים.
לכל מגדר גם האפליקציה הייעודית שכוללת המלצות אישיות מבוססות שאלונים והגדרת העדפות, חיבור לצוותים רפואיים ויועצים מקצועיים, התאמה של מוצרים שונים, והמון המון תוכן חכם ויצירתי שמונגש בשפה עדכנית ואיכותית.
זו דוגמה לחברה שאומרת "לא" לשעמום, למונוטוניות ולבינוניות, בשפה, בתוכן, בעיצוב, בכלים הדיגיטליים. אני ממש מליץ בחום לצלול לשני האתרים ולהתרשם מאיך עושים את זה נכון.