קטגוריות
Uncategorized

ברוכים הבאים לעידן תשומת הלב

בדיוק אתמול דיברתי על מלחמת הסושיאל, על הירידה, או לפחות השינוי בשימושים בהם. חלק מהשינוי נובע מהתחרות המטורפת על תשומת הלב שלנו: יש יותר מידי מסרים ביותר מידי ערוצים, מה שמחייב מיקוד, רלוונטיות וכמובן – ערך.

בדיוק סביב התובנה הזו, מצאתי את הפרויקט המדהים הזה של linktr.ee, חברה שרבים מיוצרי התוכן, משפיענים וכמובן גם מותגים משתמשים בו. מדובר בלינק ממותג, שתחתיו אפשר לקשר את כל הנכסים הדיגיטליים, ערוצי הסושיאל ותכנים כלליים. את הלינק הממותג אפשר לשתף בכל מקום וכך להציע לקהל היעד מניפה שלמה של מסרים ותכנים תחת קישור אחד בודד. 

הפרויקט המדובר הוא סיכום 2023 של linktr.ee, סיכום שמרכז המון נתונים מדהימים שמגיעים ממיליוני הלקוחות והמשתמשים שלהם ברחבי העולם ובשלל ורטיקלים עסקיים.

👈🏻 המסר המרכזי: גולשים וצרכנים עייפים ממסרים מורכבים ומסורבלים, אתגר הערך הופך משמעותי ומורכב מאי פעם. הם עוקצים כמובן את ה-"אלגוריתם", רוצה לומר את המנוע של ערוצי הסושיאל שנוגס ושולט בתשומת הלב הזו, מה שמחזק את הצורך לעקוף אותו.

בקיצור: לא לפספס את הסיכום הזה, גם מוצג ויזואלית בצורה מדהימה וכמובן המסרים העסקיים והשיווקיים.

לפרויקט 

ללינק הפרטי שלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בכל שישי אני משתף במהלכים דיגיטליים חדשים ומעוררי השראה.

רוצה גם לקבל למייל?