קטגוריות
Design Storytelling Uncategorized אסטרטגיה השראה חווית לקוח צרכנות קמעונאות

לגו כקטליזטור ליצירתיות

העיצוב של קוביות המשחק של לגו לא השתנה משנות ה-50 של המאה הקודמת. יותר מזה, לגו עדיין פועלת לפי אותה אסטרטגיה מותגית: להיות קטליזטור ליצירתיות.



בלי קשר לגיל או מגדר, משחק הקוביות האייקוני נועד לפתח את הדמיון ולגרום למי שמשחק לבנות לעצמו/לעצמה את הסיפור האישי.

החוק היחידי: אין חוקים. אגב, אותה דבקות לפשטות כמעט וגרמה למותג לפשוט רגל, אבל לזכותה היא זיהתה זאת בזמן ובכל זאת הצליחה להמציא עצמה מחדש עם חיבורים חכמים לעידן הדיגיטלי (משחקי לגו שמתקשרים על אפליקציות, חיישנים על קוביות, שיתופי פעולה עם מותגים אחרים, קולנוע ועוד…).

ועדיין היא שומרת על אותה אסטרטגיה מותגית בסיסית: קטליזטור ליצירתיות. מצורפות כמה דוגמאות למודעות פרסומת שממחישות את האסטרטגיה הזו. דוגמאות נפלאות לכמה אפשר להגיד המון עם מעט מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *