קטגוריות
אסטרטגיה השראה חווית לקוח מדיה חברתית צרכנות שיווק דיגיטלי

רשת בתי המלון הזו חושבת אחרת לגבי נאמנות

כשאתם שומעים את השאלה: ״הצטרפת כבר לתכנית הנאמנות שלנו?״, מה אתם מצפים לקבל? לרוב מדובר על תכנית צבירת ״כוכבים״ בביקורים במלון/ברשת, המעניקה הנחות בביקורים הבאים.

רשת בתי המלון הבינלאומית Ennismore פועלת ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם, והיא הבעלים של מספר רשתות אירוח יוקרתיות המאגדות 75 בתי מלון וכ-150 מסעדות וברים טרנדיים ועוד. המותג המאגד החליט להשיק תכנית נאמנות על בסיס מודל אחר: לגבות לא פחות מ-200$ (18$ בחודש) שנתי תמורת חברות במועדון. מה הרעיון? מה מקבלים בתמורה?

הרעיון הוא שלהבדיל מהמטרה העסקית של רוב המלונות/הרשתות לעודד חזרתיות, לרוב באותו המלון או לפחות בתוך הרשת, Ennismore רוצה לעודד ״חוסר״ נאמנות למותג מסויים, ודווקא לעודד דיסקברי וצבירת חוויות חדשות ולהתנסות בכמה שיותר מהמותגים האחרים (נכון, כולם בסופו של דבר של אותם הבעלים, אבל מדובר במגוון מותגים על פני יותר מ-30 מדינות). אז מה מקבלים?

50% הנחה בכל מלון חדש שנפתח (תחת כל הרשתות בבעלות המותג מלמעלה), תוך 3 החודשים הראשונים של פתיחתם, 20% בביקור הראשון בכל מלון של המותג, 10% הנחה בכל ביקור חוזר, 10% הנחה בכל מסעדות החברה, ו-משקה 1 חינם בהכנה של בריסטה בכל יום! בכל אחד מהמסעדות ובתי הקפה של הרשת בכל העולם.

רק ההטבה האחרונה יכולה להחזיר את העלות השנתית של המנוי. אין חישובי צבירת נקודות, ומדובר במודל עסקי חדש שיכול לייצר הכנסות לא מבוטלות, ושוב: לא צריך להיות אורח במלון כדי להצטרף! את כל ההזמנות מבצעים דרך האתר הייעודי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *