לאחרונה שיתפתי לגבי מודל עבודה שונה שחברת שופיפיי מיישמת בפיתוח מוצרים חדשים. הפוך לשיטות המסורתיות, לא מתאים לכולם, אבל עבורם זה עובד.
היום אני ממשיך בדוגמאות למודלים שונים מהמקובל, והפעם: סוכנות החדשנות הבינלאומית R/GA, מדובר באחת מחברות החדשנות המוערכות ביותר בעולם שמלווה את ה-A LIST של מותגי העל בעולם.
החברה, בדומה לסוכנויות דיגיטל, חדשנות וקריאייטיב אחרות, מעסיקה טאלנטים מסוגים שונים שהם על ה- Pay roll, ז״א עובדים מן המניין, ולצידם פרילנסרים שמשתלבים בפרויקטים שונים לאורך השנה לפי הצורך.
ואז נתקלתי בפוסט הזה של טיפאני רולף Global Chief Creative Officer של R/GA, ששיתפה על מודל העבודה החדש שהם אימצו שנקרא R/GA Associates.
תוצאה ישירה של שינוי מודל העבודה המודרני, הם מבינים שהצרכים שלהם ושל הלקוחות שלהם ולא פחות של העובדים השתנה ומצריך דפוסים דינאמים וגמישים יותר. ה – Associates שיזכו להיכנס לרשימה שלהם יהנו מכל ההטבות של עובדי חברה: מקום ישיבה בכל אחד מהמשרדים ברחבי העולם, תנאים סוציאלים, גישה למשאבי החברה כגון תוכנות וציוד, למידה והעשרה מקצועית ומעל לכל התחייבות הדדית ל 20 שבועות עבודה בשנה.
זהו מודל חדש, אמיץ ונדיב שרחוק מלהתאים לכל השחקנים בשוק אך כסוכנות חדשנות מובילה יש לה את האומץ להשתנות בהתאם לרוח התקופה.