קטגוריות
Design Storytelling אסטרטגיה השראה חווית לקוח קמעונאות

מי אתם באמת, בני דור ה-Z?

עצלנים? מרוכזים בעצמם? מגזין Fast Company ערך מחקר במסגרתו התראיינו 100 אנשים, רובם בני דור ה-Z וחלקם גם מבוגרים יותר אבל כאלו שהוכיחו יכולת לתקשר ולהבין באמת את הדור הזה.

👈🏻 אספתי את מה שאתם באמת צריכים לדעת:

קרדיט: Fast company

הם ממש לא עצלנים, אלא מאמצים טכנולוגיים חזקים כדי שהיא תייעל/תקצר להם תהליכים בעיקר בנושאים שחשובים בעיניהם.

כל אחת ואחד הוא יוצר/ת. ובכלל, לא היה בהיסטוריה דור שהתאפיין באופי יותר יזמי מבני דור ה-Z. העובדה זהו מעצבת את צורת החשיבה שלהם, את הערכים והנורמות ובעיקר את הכוח המניע בהסתכלות שלהם על העולם.

מעסיקים? בומרים? אם לא תקדישו תשומת לב אליהם היום, אתם תפספסו בענק כי הם יעמדו בראש ארגונים ומותגים שיעלימו את שלכם בעתיד!
בני דור ה-Z מצפים יותר מהמעסיקים שלהם מאשר מההורים שלהם! ואל תבלבלו רצון לאיזון בין עבודה וחיים אישיים לבין אספירציה לעבוד פחות. איזונים היא מילת המפתח.

הם רוצים ומצפים שתאתגרו אותם מקצועית ואינטלקטואלית. הם מצפים מהמעסיקים שלהם להציע סביבת עבודה שמקדמת חדשנות, חשיבה יצירתית וכזו שמאפשרת לטעות ולהתנסות.

שיווק לדור ה-Z: פרסונליזציה!- אי אפשר להגיד את זה מספיק. אפילו הרשימה הזו חוטאת למטרה כי מדובר בדור אולטרה מגוון בדעות וברצונות. הם לא נאמנים למותגים או ארגונים אלא לערכים ולמטרות. חשוב להם לדעת מי בפועל עומד מאחורי המותגים שלהם? מה מאפיים אותם? מה מניע אותם?
המותגים שהם אוהבים מסייעים להם לעצב את האישיות ועולם הערכים שלהם.

🚨 ה-תובנה החשובה ביותר מכל זה, לדעתי: שימו לב כמה מדובר פה על מעסיקים, על הקשר שלהם מול מותגים, על ערכים וסדרי עדיפויות. על בסיס ההנחה הזו, תחשבו רגע בכנות כמה הארגון/המותג שלכן.ם מותאם אליהם.

מנהלות/ים שיבחרו להתעלם מהדור הזה (והבא אחריו) מפספסים בענק, כי אלו הלקוחות, העובדים, המנהלים וכן- גם המנכ״לים הבאים. הרשימה הזו צריכה לנפץ תפיסות ישנות ולהפיל כמה אסימונים אצל מנהלי ארגונים במידה והם רוצים להישאר רלוונטיים עבור הדור הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בכל שישי אני משתף במהלכים דיגיטליים חדשים ומעוררי השראה.

רוצה גם לקבל למייל?