קטגוריות
Uncategorized

חברת הספנות virgin voyages השיקה קמפיין עם ג'ניפר לופז כדמות מבוססת AI

המהלך נועד לעודד אנשים לשלוח הזמנה אישית (בה משתתפת לא אחרת מאשר ג'ניפר לופז) לבני זוג, חברים ולמי שתרצו, עם הצצה לכל הפינוקים (ויש הרבה!) שממתינים להם על גבי הסיפון של ספינות הפאר.

* זה עובד?*

נכנסים לאתר החברה ושם עונים על מספר שאלות קצרות ופשוטות שנועדו להתאים את המסר/ההזמנה לפי ההעדפות האישיות. אחרי זה מקבלים לינק שניתן לשיתוף, בו ג'ניפר לופז מציגה את הקרוז המותאם אישית, כשהיא עצמה מציגה את התפקיד הרשמי שלה: Chief celebration officer של הקרוז.

עכשיו לסוגיית ה-AI: המהלך נשען בצורה חזקה על הבאזז שיש כרגע סביב AI. מצפיה בתוצרי הווידאו בדמותה, ולמרות שהמהלך מאפשר הצצה ל"מאחורי הקלעים" של המעבדה שם עובדות ועובדים מייצרים את הגרסאות המותאמות אישית שלה, על בסיס טכנולוגיית AI כביכול, חפרתי לעומק ולא מצאתי אישור או אמירה רשמית שאכן מדובר ב-AI. אם אכן מדובר ב-AI אני מוריד את הכובע בפני ההפקה על העובדה שהצליחו לגרום לי (ובטח גם לאחרים) לתהות האם מדובר באמת בלופז או שלא? אבל האמת? זה גם לא ממש משנה.

ג'ניפר לופז עושה את העבודה גם בלי AI. יש פה מהלך משעשע, הומוריסטי, חכם מבחינת ההישענות על הבאזז סביב AI וללא ספק עשוי בצורה סופר איכותית ומושקעת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *