קטגוריות
Uncategorized

לבנות שרירים/ מוקדם

ב-2017, קבוצת הפרסום הבינלאומית פובליסיס השיקה את "מרסל" (Marcel), כלי מבוסס AI שנועד להוות כלי חדשני שישרת הן את עובדות ועובדי הארגון, וגם את לקוחות החברה בכל העולם. הרעיון היה להנגיש את מרסל כעוזר דיגיטלי מהיר וחכם (כאמור, מבוסס AI), שיהיה מחובר עמוק לבסיס הנתונים הגלובלי של החברה ויאפשר לעובדי החברה וללקוחות לחפש עבודות, פרטי עובדים ועוד. בזמנו, המהלך עורר לא מעט תהיות בלשון המעטה, ובעיקר הרבה צקצוקים וציניות בתעשיה.

*פאסט פורווד ל-2023, והמציאות שונה לחלוטין.*

מה שנחשב אז למהלך נועז אבל בוסרי, כעת מקבל משמעות אחרת לחלוטין. אז פובליסיס החליטה להשיק קמפיין חדש שמשתמש גם הוא ב-AI ובפרומטים מותאמים כדי להציג את התגובות של בכירות ובכירי הענף בתגובה לאותה השקה מוקדמת של מרסל. התוצאות לפניכם.*

אישית אני מאוד אוהב שילוב של הומור ומודעות עצמית, אבל צחוק בצד, זה יושב בדיוק על החשיבות והערך של להתנסות לפני כולם. לאמץ אסטרטגיה שלא בוחרת לשבת על הגדר, להיפך, להיות באמת נועזים ולצעוד בדרכים שאף אחד אחר לא דרך בהן קודם. אין לי ספק שפרויקט עם אספירציה כה גבוהה כמו מרסל לימד את פובליסיס המון, מה שמאפשר להם היום להיות במקום אחר לגמרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *