
״כשאנשים מאתגרים אתכם לגבי רעיון חדש שהעליתם, יכול להיות שהם צודקים, כמובן, אבל לרוב זה בגלל שהם מתמקדים רק בכל הסיבות של ״למה לא״, במקום להתמקד בפוטנציאל הערך שזה יכול לייצר.
מדובר בצורת מחשבה. זו גם צורת מחשבה לקבל את האתגר ולהתבונן דרך הבעיות אל עבר הפתרון. זה תלוי באופן שבו אתם בוחנים הזדמנויות. זו אמנות. לכן הדרך מלקחת רעיון ולהפוך אותו למציאות זו הביוגרפיה של הרעיון.
אני קורא לזה מיינדשיפט, הדרך להסתכל קדימה בזמן שכל האחרים רק מפחדים לצאת מאזור הנוחות שלהם. האם אתם מקבלים את המצב שבו האתגרים סוגרים דלתות במקום לחפש את הפתרונות שיפתחו אותן?
האדם הסביר וההגיוני מתאים את עצמו לעולם סביבו. האדם הלא סביר מתעקש כל הזמן להתאים את העולם סביבו אליו. לכן הקידמה האנושית תלויה באנשים מהסוג השני.״
ג׳וני אייב, היה המעצב הראשי של אפל והוביל את העיצוב של כל המוצרים האייקונים של החברה. כיום מוביל סוכנות עיצוב בוטיק שעובדת על מותגים נבחרים.