מחקר חדש מגלה שלמרות הפופולאריות האדירה של עולם המשפיענים על תהליכי מכירה וצרכנות, לקוחות רבים נוטים להתעלם ואפילו לסלוד מהם. לחילופין, תוכן גולשים אותנטי (UGC) מייצר אמינות גבוהה בהרבה. קצת מספרים:
81% העידו שהשימוש במשפיענים על ידי מותגים גדולים מיצר אפס השפעה עליהם או אפילו גורמים לסוג של אנטי כלפי המותג.
51% מהגולשים לא עוצרים על תוכן של משפיענים ופשוט ממשיכים לגלול…
מצד שני…
86% מהנשאלים אומרים שמותג שנעזר וממנף תוכן גולשים אמיתי ולא ממומן מייצר אמינות ואהבה גבוהים יותר מהשימוש במשפיענים
90%! אומרים שמינוף תוכל של לקוחות אמיתיים, כאלו שהתנסו במוצר ומביעים את דעתם הכנה הוא בעל ההשפעה הגדולה ביותר עליהם ומובילה יותר לקניות בפועל.
מה המסקנה?
זה די ברור שככל שמסרים נתפסים יותר כפרסומות, כשיווק מטעם, ערכם יורד בעיני הצרכנים, במיוחד כשהם ״מתחפשים״ למשהו אותנטי.
צרכנים כיום רוצים את האמת לגבי המותגים שלהם, מעריכים לקוחות שהתנסו, בטח שאלו קרובים ודומים להם.
תחום המשפיענים כל כך חזק שלא סביר שיעלם בקרוב אבל, האתגר שנמצא פה על השולחן הוא אדיר עבורם כמו גם עבור המותגים שמפעילים אותם: איך לייצר מסרים כנים, אותנטיים, שקופים ויצירתיים יותר.
למקור >