קטגוריות
DATA Design Digital Healthcare Storytelling דיגיטל חווית לקוח מודלים עסקיים צרכנות קמעונאות

מה הסיפור שלך?

דאטה וסטוריטלינג, משלימים האחד את השני בצורה מופלאה (כשנעשה נכון וחכם כמובן), ועל זה נאמר ״הסכום גדול מסך החלקים״…

אדידס עושה סטוריטלינג משובח ברמה הגבוהה ביותר. המוצרים שלה הם רק חלק קטן ממה שהמותג מוכר, וכשמגיעים לאחת מחנויות המובילות שלה בערים הגדולות בחו״ל, אפשר למצוא דוגמאות לזה.

2 דוגמאות קטנות אבל שייכות לאותה שרשרת ערכים של אדידס (מהביקור האחרון שלי בלונדון):

1 // מצאתי את העמדה הזו שמקדמת בקבוק חכם למים. הבקבוק מתממשק לאפליקציה והמטרה היא לעודד את המשתמש/ת להקפיד על שתיית מים לאורך היום אבל! גם להתאים את צריכת המים בהתאם לפעילות הספורטיבית (ופה נכנסת האפליקציה לתמונה).

המשתמש/ת מקבלים פושים לאורך היום עם תזכורות למלא את הבקבוק וכמובן לשתות. נכון, יש עוד בקבוקים שכאלו. אבל, תחת המעטפת של אדידס והסיפור הרחב של וולביינג פיזי ונפשי דרך ספורט, מקבל משמעות קצת שונה.

2 // עמדת הריצה בתוך החנות, המאפשרת ללקוחות לא רק למדוד זוגות נעלי ריצה אלא גם להתנסות איתם בפועל לפני הרכישה, וגם לקבל טיפים ועצות מאנשי הצוות בסניף. מי מביניכם/ם שרק באופן קבוע יטען שמי שרץ באמת צורך מותגים אחרים, אבל שוב, עוד דוגמה לפעילות דאטה/סטוריטלית עם טאץ׳ אישי. אני אהבתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *