קטגוריות
DATA Design אסטרטגיה דיגיטל חווית לקוח מודלים עסקיים צרכנות קמעונאות שיווק דיגיטלי

קמעונאות כחוויה, סטוריטלינג כחלק מהמוצר

ביקרתי אתמול בסניף ענקי של אדידס ברחוב אוקספורד בלונדון. את הסיפור המלא אכתוב ואפרסם פה ממש בקרוב, אבל דוגמה קטנה שרציתי לשתף.

מצאתי את העמדה הזו, שמציגה דירוג של מרחקי ריצה שונים. מק״מ בודדים ועד מרתון שלם. בכל חלק, מופיעה מפה עם מסלול מומלץ עבור המרחק הנ״ל, ויש קוד סריקה להורדת המפה לנייד.

בנוסף, בכל מסלול שכזה מופיע קוד סריקה שני שמאפשר גישה לפלייליסט ייעודי בספוטיפיי שמותאם במיוחד לאורך המסלול ולסגנון שלו. זו דוגמה כל כך טובה בעיני ליצירת ערך עבור הלקוחות בתוך רצפת המכירה, חיבור בין הפיזי לדיגיטלי, וכמובן בניה וחיזוק הנרטיב של אדידס כשותפה אמיתית בפעילות הספורטיבית של הלקוחות, ולא רק למתקדמים שבניהם! הרי אדידס מוכרת בעצם הרבה יותר מרק את הנעליים וציוד הריצה (בשביל זה יש מדפים…).

החוויה והנרטיב הוא חלק מהותי מהמוצר עצמו. כאמור, בקרוב אפרסם דוגמאות מדהימות נוספות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *