קטגוריות
Uncategorized

אמזון משנה גישה עם חנויות AmazonGO?

מקור: אמזון

חנויות AmazonGo שהושקו לראשונה ב-2018, ושמאפשרות ללקוחות לרכוש מוצרים ופשוט לצאת מהחנות ללא מעבר בקופה (JWO=JUST WALK OUT) שימשו מאז שהושקו דוגמה ומופת לחווית לקוח ברצפת המכירה הפיזית. אפס חיכוכים, אין התעסקות עם התשלום, 100% דאטה והכל מתרחש ברקע. 

אבל, מסתבר שלמרות כל זה, אמזון עצמה פחות מרוצה מהתוצאות העסקיות שהחנויות מייצרות, עד לרמה שהיא מתכוונת לעצור פתיחת חנויות נוספות ושוקלת לסגור חלק מהקיימות. אמזון טוענת שהיא עדיין ממשיכה להיות מחויבת לפיצוח אתגר חווית הלקוח בקמעונאות הפיזית, אבל כמו כל פעילות עסקית שלה, היא דואגת לעצור ולבדוק אותה מעת לעת ולבצע התאמות. אגב, זה כולל את רכישת הענק שלה של רשת הולפודס ביותר מ-13 מיליארד דולר ב-2017.

מה זה אומר?

לנוחות בתהליכי הקניה יש את המגבלות שלה. אמזון הגדירה מחדש עבור שלל תעשיות מה זה אומרה קניות באון ליין, וקבעה סטנדרט בינלאומי (תחשבו לא רק על חנות האון ליין שלה, תזכרו את מועדון אמזון פריים, משלוח מהיר תוך שעה עד הבית ועוד).

ולמרות הוכחת היכולת הטכנולוגית של אמזון גו (עד לרמה שאמזון מוכרת את הטכנולוגיה לקמעונאים אחרים, סטארבקס למשל), עדיין הנוחות הזו לא חלחלה ללקוחות בשטח בנפח משמעותי מידי…

האם למרות התלונות שלנו על חוויות הקניה בסופרים, רובנו בכל מעדיפים אותם על הטכנולוגיות של אמזון?

למקור באתר פורבס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *