קטגוריות
Design NETFLIX אמזון אסטרטגיה אפל דיגיטל השראה וואלמרט חווית לקוח מדיה חברתית מודלים עסקיים מטאוורס עבודה 3.0 עתיד צרכנות קמעונאות רוצים שינוי?

כלים, טיפים והשראה

שלום לכל משתתפות ומשתתפי ההרצאה שלי!

ראשית, שמחתי מאוד להתארח ולהרצות בפניכן.ם, לשתף מהניסיון האישי שלי וכמובן להכיר וללמוד יותר על האתגרים והמקומות שאתן.ם פוגשןת.ים ביום יום.

ריכזתי במיוחד עבורכן/ם "ממתק תוכן" חגיגי ומיוחד, בתקווה שהוא יסייע לכן.ם במשימות שעל הפרק, בחשיבה הכללית וכמובן להשראה שתמיד טוב שיהיה מספיק ממנה 🙂

מאגר ענקי של דוחו״ת טרנדים ותחזיות שיווקיות ל-2023!

קישור לתיקייה >



5 טיפים להיכרות והעמקה עם טכנולוגיה חדשה:


כפי שציינתי בהרצאה, הטכנולוגיות הדיגיטליות הן רק אמצעי, ולא המטרה. מה שנחשבת כיום כטכנולוגיה חדשה ומובילה מחר תהפוך ללא רלוונטית ובמקומה תגיע טכנולוגיה חדשה. מה שיותר משמעותי הוא הגישה שלנו כלפי אותן טכנולוגיות ויותר חשוב, ההזדמנויות שהן יכולות לייצר עבורנו ועבור המותגים והארגונים שלנו. הנה כמה טיפים לאתגר הזה:

א. פנו והקדישו זמן (ממש ביומן!) לטובת למידה, מחקר והיכרות עם הטכנולוגיה: חפשו כתבות, מאמרים, דוגמאות ליישומים, כל מה שיכול לעזור לכן.ם להכיר טוב יותר במה מדובר, די בסיסי.

ב. טיפ כללי שתמיד טוב שיהיה: הרכיבו לעצמכן.ם את "ספריית מקורות המידע שלכן.ם". המטרה היא לאתר בפינצטה את מקורות התוכן והמידע שיכולים לסייע לכן.ם להיות עם היד על הדופק, להתעדכן במה חדש בשוק, מה צריך לדעת, מה השאלות המרכזיות שצריך להכיר וכו'. אני מזמין אתכן.ם להצטרף לברודקאסט היומי שלי בוואטסאפ/טגלרם, שם אני משתף בכל בוקר, ראשון – חמישי ב"ביס" תוכן הקשור בדיוק לאתגרים האלו.

ג. לא לפחד לבקש עזרה/ייעוץ! אף אחד לא נולד עם הידע, הכל תלוי ברמת הסקרנות, יכולת ההשקעה וכמובן ברצון האישי ללמוד עוד. לכן, מעבר למקורות התוכן והמידע, אתרו את האנשים שיכולים להוסיף רובד ידע נוסף ובעיקר לענות לכן.ם על השאלות הבוערות. זה בדיוק הערך שנוצר מנטוורקינג והיכולות הבינאישיות שלנו להגיע לאנשי המקצוע הנכונים והרלוונטיים.

ד. להתנסות (לא לשבת על הגדר): גם לזה התייחסתי במצגת שלי. אם המחקר שלכן.ם מצא הצדקה וערך עסקי בטכנולוגיה, זה הזמן לקום ולעשות מעשה: חפשו את הדרך המהירה, הפשוטה והקצרה ביותר לעשות סוג של פיילוט על הטכנולוגיה. לא צריך לקפוץ ישר לאוניברסיטה, צריך להתחיל מכיתה א', להגדיר מטרות ולא פחות – תיאום ציפיות, כשהמטרה המרכזית היא להתנסות כדי להבין האם רלוונטי להעמיק את הניסוי וההשקעה סביבו.

ה. שתפו את מה שלמדתן.ם לאורך הדרך עם אחרים (בדגש על אנשי ה"כן", אנשים שכמוכן.ם לא מוכנים לשמוע "לא" ומאמינים במיצוי הזדמנויות, ניסוי וטעיה ובעיקר בניית שרירים כגישה עסקית – אסטרטגית). עצם השיתוף ייצר דיון חשוב שיכול להרחיב את ההסתכלות הראשונית למקומות מדויקים ורלוונטיים יותר.



פוסטים שלי בנושאי חדשנות, יצירתיות והשראה:

1. כיצד מעודדים חשיבה יצירתית, במיוחד בתקופות משבר?

2. מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר? (או: מה החברה שלך עושה באמת?)

3. משיקים מוצר? ה-למה? חייב לבוא לפני ה-מה?

4. הדור החדש של השיווק

5. 10 מודלים של חדשנות

6. פשוט לא תמיד אומר קל

7. 6 חוקי הברודוקטיביות של אילון מאסק מנכ"ל טסלה

8. בידול בידול בידול! אפליקציית ההיכרויות שפועלת רק יום אחד בשבוע!

9. מותגים חייבים להתרגל ל- Data Normal החדש. מה זה אומר?

10. להמציא מחדש את השיווק

11. דור ה-Z: מה מותגים צריכים לדעת עליהם?

12. מה זה "מפת אסטרטגיה" ומה אפשר ללמוד ממנה?

13. סיכומי שנה כהזדמנות לסטוריטלינג שיווקי!

14. דעה לא פופולרית: על תהליכי עיצוב ופיתוח מוצרים

15. מה אפשר ללמוד על יצירתיות וחדשנות מהשף של המסעדה הטובה בעולם?


חווית לקוח בעידן המחובר: הרצאה שלי בכנס שירות וחווית לקוח של המי"ל




רוצות/ים לקבל "ביס" של השראה בבוקר?

בכל בוקר, בימים ראשון – חמישי אני משתף עם אלפי מנויות ומנויים ב"ביס" תוכן והשראה. במה ה"ביסים" עוסקים? אני אוהב לשתף במגמות, דוגמאות למהלכים שיווקיים ויצירתיים מהארץ ומהעולם, השראה דיגיטלית ויצירתית, דוגמאות למודלים עסקיים חדשים ועוד ועוד!

אז, כל מי שרוצה להיות עם הדופק לגבי מה חדש, לאיזה מגמות כדאי לשים לב ובעיקר לקבל השראה – הצטרפו עכשיו!

 להצטרפות לברודקאסט היומי בוואטסאפ

 להצטרפות לברודקאסט היומי שלי בטלגרם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *