קטגוריות
Storytelling דיגיטל חווית לקוח מדיה חברתית מודלים עסקיים צרכנות שיווק דיגיטלי

עליית הסלבס הסינתטיים: הדור החדש של המשפיענים

יש לה כ-700K עוקבים באינסטגרם, היא משתפת פעולה עם סלבס מה- A LIST בהוליווד ובין השקה אחת לשניה היא גם מייצרת שיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים מובילים כמו מרצדס, סטארבקס ועוד.

אם עוד לא שמעתם,מדובר ב-Dayzee, סוג של סלבריטי מסוג חדש. היא 100% וירטואלית, או בכינוי המדויק יותר: "synthetic celebrity" פרי יצירתה של חברת מדיה (או סוכנות טאלנטים, תלוי איך מסתכלים על זה) מסוג חדש העונה לשם: Superplastic. 

בעידן שבו משפיעני רשת ומוביל דעת קהל, לא מפתיע לראות דמויות וירטואליות שמצליחות לבסס עצמן ככאלו בעולם האמיתי, למרות שהן עצמן מומצאות. מכונות משומנות של שיווק, יח"צ, שיתופי פעולה וכמובן יצירת תוכן יכולים להפוך כמעט כל דמות וירטואלית למכונה ליצירת מוזמנים עם עוקבים אמיתיים. 

סוכנויות מהסוג החדש שמנהלות מובילי דעת קהל ומשפיעני רשת קיימות כבר תקופה, מדובר בחברות שמנהלות במיומנות את הקריירה של אותם משפיענים מול מותגים גדולים שנעזרים בהם כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם, לכן לא מפתיע לראות חברות עם מודל משודרג, בדומה לזה של Superplastic שבדומה לדיסני או סטודיו אחרים ליצירת תוכן אנימטורי, מדלגים על הצורך לשווק את התדמויות לחברות המדיה וההפצה, ופשוט קופצות ישירות לשלב השיווק העצמי.

קחו כמה צעדים קדימה, לעולם שבן עולמות וירטואליים – דיגיטליים יהפכו למשהו זמין ונפוץ יותר, הגיוני וטבעי יותר לדמיין כיצד תקום תעשיה שלמה של יצירה, שיווק וקידום של דמויות וירטואליות שיקבלו מעמד של סלבס אמיתיים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *