קטגוריות
Storytelling דיגיטל חווית לקוח מודלים עסקיים עבודה 3.0 צרכנות

קריאת ספר כחווית סושיאל

החוויה של קריאת ספר נתפסת לרוב כפעולה שמצריכה ריכוז, סביבה שקטה ומתאפיינת כמעט תמיד כזמן איכות עם עצמך.אבל! מה היה קורה עם היינו מוסיפים רובד חברתי לתהליך הקריאה? סוג של מועדון קריאה על סטרואידים?

הכירו את Threadable: אפליקציה שהיא גם קורא אלקטרוני, כזה שמאפשר לחפש ולרכוש ספרים דיגיטליים, אבל גם מאפשר ומעודד להצטרף למה שהם קוראים לו ״מעגלים״ שהן שיחות מבוססות תגובות ו/או צ'אט על כל חלק שתרצו מהספר.

את הרעיון הגו מספר פרופסורים/ריות מהארוורד, שדמיינו מודל אחר לקריאת ספרים, כזה שמוסיף רובד חברתי ומאפשר מעורבות ברמה שונה לחלוטין. אפשר כמובן לקחת את זה גם למקום מקצועי: הוספת הערות ותגובות מצד אנשי מקצוע סביב סיפורים וטקסטים מסוימים, כאלו שמעבר להעשרה ושיתוף הידע המקצועי, יכול להפוך לדיון של ממש!

לינק לאתר >

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *