קטגוריות
Storytelling אסטרטגיה דיגיטל השראה חווית לקוח מדיה חברתית מודלים עסקיים צרכנות רוצים שינוי? שיווק דיגיטלי

בידול בידול בידול!

getthursday.com

כמה אני אוהב מודלים עסקיים חדשים, וכשמשלבים בתוכם בידול חכם והומוריסטי, העסק בכלל הופך למעניין יותר (תרתי משמע).

בואו נדבר על שוק אפליקציות הדייטיניג (מילה עדינה למטריה רחבה של סוגי מפגשים). ריבוי האפשרויות ייצר תרבות, ובתוכה נורמות, שפה וקודים שהם שפת הפלטפורמות. תחשבו על מושגים חדשים שנוצרו בעקבות החיבור הדיגיטלי שאמור לייצר מפגש פזי: ״גוסטינג״ (מכירים?) וזו רק דוגמה אחת.

אז איך מייצרים בידול בעולם שנדמה שכבר ראה את הכל? איך צפים מעל השיח השוטף ועל כל הקושי מתנערים מהציניות וואפילו האוטומטיות שמאות מיליונים התרגלו אליה ברחבי העולם?


הכירו את Thursday, אפליקציית דייטינג שפועלת רק יום אחד בשבוע, ניחשתם! ב- Thursday!



כולנו מדברים על הזמן כמה אינסטגרם וטיקטוק שלא לדבר על אפליקציות הדייטינג המוכרות שואבות אנרגיה וזמן יקר. מה גם שנוצרה רדידות בכל הנוגע לעולם הדייטינג וההתבססות שלו על הסלקציה הדיגיטלית.

בדיוק על בסיס התובנות האלו נוצרה Thursday שבאה עם מסר אחר: הזמן של כולנו יקר וחשוב. האון ליין הוא לא כל הסיפור! יש ממש שעון שסופר אחורה בכל שבוע עד היום הספציפי, שבו האפליקציה הופכת לזמינה ומציגה אנשים אחרים שנמצאים פיזית סביב המשתמש/ת המעוניינים להיפגש.

בסוף היום, האפליקציה חוזרת למצב ״סגור״ עד ל-Thursday הבא. מעבר למאצ'ינג הזה, אחת המטרות של Thursday במסע הערך והבידול שהיא מציעה: קהילתיות. היא מארגנת מפגשים פזיים (מסיבות, מיטאפים ועוד), מעודדת קשרי ידידות בין חברי הקהילה כמו החלפת דירות לטובת חופשים, החלפה והשאלה של חפצים ועוד ועוד.

לסיכום: מה יש לנו פה?

1. בידול, בשפה, במודל. הם זיהו איפה כל הרעש נמצא ונכנסו לנישה אמיצה, שונה ומבדלת

2. לכבד את הזמן: לדעתי נראה יותר מוצרים וחברות דיגיטליות שדווקא ״נלחמות״ באון ליין התמידי, הן מקדשות את הכבוד שיש לחיים האמיתיים וחוגגות אותו

3. קהילתיות: נושא שדיברתי עליו לא מעט: חברות שמצליחות לייצר קהילה אמיתית כחלק מהמוצ

getthursday.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *