קטגוריות
אסטרטגיה דיגיטל השראה חווית לקוח מדיה חברתית מודלים עסקיים פינטק צרכנות קמעונאות

ככה עושים שוברים דיגיטליים: Buyme

אין לי שם אופציות (וחבל), ולמרות היכרות עם גורמים עסקיים המעורבים, הסיקור הזה הוא לגמרי 100% ״סחוט טרי״ ומטעמי האישי. בואו נדבר על שוברים דיגיטליים. הקונספט מלווה אותנו כבר הרבה שנים, לא המצאנו פה שום דבר, הוא גם עבר המון שינויים ותהפוכות לאורך השנים (בעיקר סביב התפוצצות קניות השוברים הקבוצתית, אלו שהציעו מוצר בהנחה משמעותית בתנאי שכמות מסוימת של לקוחות ירכשו).

אבל, משהו מאוד טוב עובר על buyme בשנים האחרונות. מ״רק״ פלטפורמת שוברים במתנה, אני נחשף יותר ויותר למהלכים חכמים ויצירתיים שהופכים אותה למאוד מעניינת ומדויקת בהצעת הערך שלה. אתם כבר יודעים שארנקים דיגיטליים, תשלומים במובייל ונאמנות ״עושים לי את זה״, ולכן הייתי חייב להתייחס לכמה מהפיתוחים החדשים שיש באפליקציית buyme:

  1. פרסונליזציה: מי שהתנסה כמעניק שובר במתמנה או כמקבל, החוויה די סטנדרטית בסופו של דבר: מקבלים הודעה, קוד חד חד ערכי והמימוש בבית העסק (מובן שיש אופרציה מורכבת מאחורי הקלעים, בצד הלקוח החוויה חלקה ומהירה). אבל, Buyme הוסיפו טאץ' מאוד מעניין ממש לאחרונה: האפשרות להוסיף הודעה אישית קולית למקבל המתנה, כך שבנוסף לקבלת השובר הדיגיטלי הוא גם מקבל ברכה מוקלטת. למה זה חכם? אני מניח שהחבר'ה יצאו מהתובנה שיש תפיסה שגורסת שמתן שובר דיגיטלי נתפס קצת מנותק מהטאץ' האישי של קבלת מתנה פיזית, כזו שנמסרת פנים אל פנים. לכן, הוספת הקלטה אישית, פיצ'ר שעל פניו נשמע פשוט ובסיסי, מוסיף רובד פרסונלי חכם ויעיל.
  2. רלוונטיות לזמן ולמקום: אתמול הדלקנו נר ראשון. חנוכה באופן כללי זה חג שמח ומרים, בטח עבור ילדים. אבל: למה להמשיך עם דמי החנוכה המוכרים והמשעממים? Buyme הוסיפו אפשרות לבחור שוברים דיגיטליים המיועדים ומותאמים במיוחד לילדים ובני נוער (המימוש בעזרת ההורים במקרה הצורך). אבל, עצם המחשבה על יצירת קטגוריה של שוברים לחנוכה הוא חכם מאוד בעיני.
  3. עדכניות: מינוף משפיענים: פה אני חייב להודות שמדובר בהברקה! כולנו מכירים את השימוש הגובר במשפיענים במהלכי שיווק, ואת הכוח האדיר שיש להם על לקוחות צעירים. אז מסתבר שגם פה Buyme תואמים את המגמה הלוהטת הזו, וייצרו קטגוריה של שוברים שנבחרו ע״י משפיענים בולטים. זה יושב על המשבצת של ״רשימה של״, מה שמייד מעורר סקרנות אבל גם, השפעה. חכם.
Buyme

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *