קטגוריות
דיגיטל מדיה חברתית מודלים עסקיים עבודה 3.0 צרכנות קמעונאות רוצים שינוי?

דו"ח טרנדים ל-2023 ועוד…

בדיוק השבוע התייחסתי לעובדה שאנחנו נמצאים חזק ב״עונת״ סיכומי השנה. סיכום משובח שכזה נחת אצלי במייל ממש השבוע, מדובר בדו״ח טרנדים של BDO digital, בניהולה של יעל קנדר המוכשרת, והצוות המוכשר לא פחות של ״שנורקל״, סוכנות הדיגטל ש-BDO רכשה ממש לאחרונה (קובי וכל הצוות: שאפו!).

BDO

באופן אישי כשאני פוגש מחקרים וסיכומים, אני אוהב את החיבור בין תיאור מגמות על, הקונסטקסט שלו ברמת המאקרו, ואז צלילה לדוגמאות פרקטיות (והאמת? גם כאלו שהן פחות אבל כן מעוררות מחשבה והשראה). הדו״ח הזה משלב את שני העולמות. הוא מורכב מ-8 פרקים, וכל פרק שלל דוגמאות מרתקות מהעולם. 

>> רוצים לקבל את הדו״ח? https://lp2.bdo.co.il/digitaltrends/

*במסגרת הפרק שמדבר על עולם ה-Makers*, הכוונה לעולם שלם של יוצרים ויוצרות שמקבלים הזדמנות לייצר, לשווק ולמכור את עצמם לכל נקודה בעולם דרך כלים ופלטפורמות דיגיטליות (מגמה שרק צפויה להתחזק ומאוד מתכתבת עם עולם התעסוקה המשתנה והמתעצב מחדש!), אני רוצה להוסיף דוגמה מעניינת שלא מופיע בדו״ח:

״קנו לי כוס קפה״

היא פלטפורמה שהוקמה על ידי מייקרים בעצמם שחיפשו דרך פשוטה ונגישה יותר לשווק שירותים ומוצרים. הפלטפורמה  מאפשרת ליוצרים וליוצרות לייצר עמוד אישי, בו הם מספרים על עצמם, הרקע המקצועי והאישי וכמובן – מה הם מציעים. פה זה נהיה מעניין: מגוון הצעות הערך הוא אין סופי. משירותי עיצוב וקריאייטיב דרך שיתוף בדיחות ועד ייעוץ לעיצוב הגינה, אין סוף למה שאפשר לקבל שם. הרעיון הוא למכור מוצרים ושירותים שלא מתאימים למכירה בשופיפיי ובערוצי המסחר ה״רגילים״.

Buy me a coffee

 תמורת הזמן/השירות המייקרס מתוגמלים בזה שאתם קונים להם ״קפה״. הקפה הוא כמובן סכום סמלי של דולרים בודדים ועד כרטיסיה שמעניקה גם הטבות והנחות נוספות. קוני הקפה אינם ״לקוחות״ אלא ״תומכים״, 

נכון שיש פלטפורמות מתחרות כמו פטרון, ההבדל הוא שפה הכסף עובר ב-100% למייקר, ללא עמלה כלשהי לפלטפורמה עצמה! המייקר הוא ה-מנהל הבלעדי והישיר של התומכים והפעילות שלו.

לאתר שלהם: https://www.buymeacoffee.com/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *