קטגוריות
דיגיטל השראה חווית לקוח מודלים עסקיים צרכנות רוצים שינוי?

לגו כמותג נצחי

מה לא נכתב על לגו, מותג וותיק ואפילו נוסטלגי שהיה על סף הכחדה עסקית בעיקר סביב התחזקות משחקי הווידאו והמובייל, אבל בזכות שינוי תפיסה ותגובה מהירה יחסית הצליח לא רק להישאר רלוונטי, אלא לפרוץ גבולות של חדשנות ולהתחבר עמוק לרלוונטיות הכי מתקדמת שיש.

השבוע קיבלתי תזכורת נוספת למהפך הזה: הבן שלי חגג יום הולדת וקיבל כמתנה מארז לגו שייצרה שיתוף פעולה מאוד מעניין עם לא אחרת מאשר- נינטנדו. זוכרות/ים? מאריו המופלא? לואיג׳י?

המארז כולל מספר אריזות של חלקי לגו, כשמה שמחבר והופך את הסיפור למיוחד היא בובת מאריו קטנה, שמופעלת על סוללת, היא יודעת להתחבר בבלו-תות׳ לאפליקציה ייעודית שמורידים וברגע שנוצר המאץ׳, הקסם מתחיל!

האפליקציה מראה לילדים שלב אחר שלב בעזרת סרטונים והדרכות אינטראקטיביות איזה חלקים לחבר בכל שלב, היא מדגימה בסרטונים כיצד הבובה של מאריו מגיבה למגע עם קוביות מסוימות (חלק מהקוביות כוללות חיישן) שקרבה אליו גורמת לבובה לנגן מוסיקה מתחלפת, להאיר באורות שונים ובעיקר לייצר רובד חוויתי נוסף שלא היה קיים בעבר.

מציע בחום להיכנס ולצפות בסרטון, דוגמה מעולה למותג שהלכה למעשה יישם טרנספורמציה מותגית לדיגיטל, עם חיבור חכם וכייפי (!) בין הפיזי לדיגיטלי. לי אישית זה עורר חשיבה וקונוטציות לאפשרויות בתחום החינוך באופן כללי…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *