אנשי מכירות, גם הטובים והממולחים ביותר בעולם הם פראיירים בהשוואה לשיטות השכנוע של ילדים ברגע שנכנסים לחנות צעצועים.
דיסני פלוס עומדת לשלב את החוויה הזו לתוך הסלון שלנו.
החברה אישרה השבוע שהיא עומדת להשיק שירות מכירות דיגיטלי, ישירות ממסך הטלויזיה. לקוחות דיסני פלוס (בשלב הראשון רק המנויים בארה״ב), יוכלו לסרוק קוד ייעודי שיופיע על המסך ומשם יופנו לעמוד המוצר ולרכישה. אם יש דבר אחד שהאמריקאים ממש מצטיינים בו, ודיסני במיוחד זה למכור מרצ'נדייס, ואם לוקחים בחשבון את מניפת המותגים בבעלותה של דיסני, קל להבין שמדובר בפוטנציאל מכירות והכנסות חסר תקדים.
מוצרים של דיסני, מארוול, טרילוגיית מלחמת הכוכבים ועוד, ממוצרי אופנה, צעצועים, אביזרים וכמובן סדרות שלמות של מוצרים שיוצעו למכירה במהדורות בלעדיות רק ללקוחות דיסני פלוס, ממנפים בענק את אימפרית התוכן בבעלותה של דיסני לערוץ הכנסות חדש.
אני מניח שרובכם מכיר את החנות הדיגיטלית שנטפליקס מפעילה, אך להבדיל פה מדובר ברכישה ישירות ממסך הטלויזיה, וכאמור מאפיין הבידול שדיסני ממנפת אל מול התחרות מעניקה לה יתרון עסקי שקשה להתמודד מולו. חשוב לציין שבאופן כללי, תחום המסחר שמקורו בטלוויזיה מושך הרבה מאוד תשומת לב בעולם הטכנולוגי והמדיה.
מה שהתחיל כתוכן שיווקי ״טיפש״ שמבוסס על שילוב מוצרים בתוך סדרות וסרטים, מחפש כבר שנים את הדרך לפרוץ מהמסך עם חיבור ישיר לארנק שלנו, והיישום של דיסני היא דוגמה אחת למקום שבו זה יכול לגמרי לעבוד.