שיתפתי פה בברודקאסט לא מעט בעבר לגבי עולם ה- *Live stream commerce*, תופעה סופר מוצלחת במדינות דרום מזרח אסיה, אבל צפויה להגיע גם למערב.
למי שפחות מכיר במה מדובר: פלטפורמות סושיאל יכולות להציע הרבה מעבר לשיתוף תמונות וווידאו, הן יכולות להפוך כל עסק, קטן כגדול לערוץ מכירות דיגיטלי, כשהמגבלה היחידה אינה הטכנולוגיה אלא הדמיון והמקוריות.
רק כדי לסבר את האוזן, דויין (Douyin), חברת האם של טיקטוק בסין מדווחת על *מכירת מוצרים בשווי כולל של 119 מיליארד דולר (!) דרך שידורי לייב סטרימינג במהלך 2021*, והמספר הזה צפי רק לעלות. בסין ישנם משווקים/מוכרים שכאלו שמגיעים להיקף מכירות של מיליוני דולרים בערב אחד!
אבל, הסיפור האמיתי פה הוא גדול ומשמעותי יותר, סיפור שכל מותג צריך לפחות להכיר גם אם הוא לא מאמץ את המגמה בשלב הזה (וחבל לטעמי האישי). למכירות יש ערך ברור, אבל ההזדמנות האמיתית היא דווקא בעצם השידור החי.
מצורפת אינפוגרפיקה שפרסמה טיק טוק (עם אינטרס עסקי ברור, ובכל זאת מעניין), לגבי לא רק המוכנות הגוברת של צרכנים ולקוחות לצרוך תכנים מהמותגים שלכם דרך ערוצי הלייב, אבל גם מציינת דוגמאות לדרכים שבהן מותגים יכולים לייצר ולהנגיש ערך ייחודי עבור הלקוחות (הקיימים הפוטנציאליים), בלי קשר לענף העסקי בו המותג שלכם פועל.